¨Zdravím,
pár dní nazpět se nám doma stala taková nemilá věc prostě po jedné jízdě autem se nám samovznítil motor a než jsme to uhasili, tak většina plastových dílů na motoru, rozvody atp vyhořené. Po vyšetřování se zjistilo, že nějaký mechanik nechal hadru na výfuku hned u motoru a ta se vznítila ... pech je že to asi těžko někomu dokážeme ..
Takže te'd řešíme co s tím, jeden kamarád mechanik nám říkal, že by se ty díly daly nahradit z nějakého vraku třeba. Ale co mě udivilo nejvíce, bylo nám řečeno, že není možné použít díly z jiného auta než je přesně ta fábie s 1L motorem co máme ted. Že prý ty jiné obsahy mají jinak úchyty a všechno. Je to skutečně možné? myslel jsem, že by tam třeba šlo namontovat i jiný motor, třeba i silnější z jiné fábie.
Auto je totiž jinak v pohodě, jen prostě ten motor vyhořel no ...
Za jakékoli názory budu vděčný. Foto se pokusím dodat.
Slávek
škoda fabia1 - 1,0 MPI
škoda fabia1 - 1,0 MPI
Já: Ford Galaxy mkII 2.3 107kw LPG/ben
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Re: škoda fabia1 - 1,0 MPI
Pokud jde o Fábii první generace, tak bych ji prodal na dily a koupil si novou nerozbitou. Oprava bude stát ranec a pravděpodobně převyšuje prodejni cenu auta v dobrém stavu.
2.9T RWD
Re: škoda fabia1 - 1,0 MPI
Asi bych to viděl podle toho, jak moc je to zničené. Pokud je ohořelý jenom motor, a není to nějaký rarita, co má najeté pod 50t km, tak bych koupil na vrakovišti stejný a kus za kus vyměnil (oprava do 5000 Kč).
Pokud je ohořelý celý motorový prostor, tak určitě bude v háji i elektroinstalace v okolí, světla a podobně. To bych prostě auto rozprodal na díly a koupil jiné.
Co se záměny motoru týče, tak to tak je. Pokud tam je 1,0MPI, tak tam nic jiného než 1,0MPI nedáš. Sice už nemusí souhlasit VIN na motoru s VIN na karoserii, ale typ motoru stále kontrolují, takže ikdyž tam jiný úpravami nacpeš, tak to neprojde STK.
Pokud je ohořelý celý motorový prostor, tak určitě bude v háji i elektroinstalace v okolí, světla a podobně. To bych prostě auto rozprodal na díly a koupil jiné.
Co se záměny motoru týče, tak to tak je. Pokud tam je 1,0MPI, tak tam nic jiného než 1,0MPI nedáš. Sice už nemusí souhlasit VIN na motoru s VIN na karoserii, ale typ motoru stále kontrolují, takže ikdyž tam jiný úpravami nacpeš, tak to neprojde STK.
Re: škoda fabia1 - 1,0 MPI
fabii 1.0l neopravovat a prodat, cokoliv dalsiho koupite, bude jen lepsi
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: škoda fabia1 - 1,0 MPI
Zdravím,
můžu se zeptat, nevíte někdo, za kolik by bylo adekvátní prodat celou převodovku z výše zmíněné škody Fabia 1.0 MPI ?
https://www.skoda-dily.cz/katalog/fabia ... jka-4.html
Díval jsem se na tuto stránku, ale nevím, zda všechny ty díly co tam jsou, jsou součástí převodovky na tu 1.0 MPI, nebo jen některé. Chci vědět na kolik to nacenit zájemci, který projevil o spojku zájem. Vymontování spojky by stálo 1000kč. Tak přemýšlím, jestli by se to vubec vyplatilo.
Co myslíte? Kolik si říct za ojetou spojku.
můžu se zeptat, nevíte někdo, za kolik by bylo adekvátní prodat celou převodovku z výše zmíněné škody Fabia 1.0 MPI ?
https://www.skoda-dily.cz/katalog/fabia ... jka-4.html
Díval jsem se na tuto stránku, ale nevím, zda všechny ty díly co tam jsou, jsou součástí převodovky na tu 1.0 MPI, nebo jen některé. Chci vědět na kolik to nacenit zájemci, který projevil o spojku zájem. Vymontování spojky by stálo 1000kč. Tak přemýšlím, jestli by se to vubec vyplatilo.
Co myslíte? Kolik si říct za ojetou spojku.
Já: Ford Galaxy mkII 2.3 107kw LPG/ben
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Re: škoda fabia1 - 1,0 MPI
to uz niekto nemysli vazne ze si kupuje ojazdenu spojku...
Re: škoda fabia1 - 1,0 MPI
no někdo to skutečně chce. Volal mi pán ... tak asi to pro něho má nějakou cenu?
Já: Ford Galaxy mkII 2.3 107kw LPG/ben
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6