Stránka 88 z 98

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 11:09
od pavproch
aha, to je fakt nějaký divný.... jak píšu, převzal sem ta čísla z automobile database, převodovku má m4Zlik OEM a je fakt že mezi 1 a 2 není tak propastný rozdíl jak ta čísla signalizují....

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 13:56
od 911T
Divne to teda je. Podla toho grafu je to uplne nepouzitelne.

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 15:11
od KDB
Ano, přesně tak, heslo zní: jednička v každém vracáku :D
Jednička má být plnohodnotný kvalt, jinak je k ničemu. Žádný jen na rozjezd :-\

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 17:30
od Bully
Ja teda pouzivani jednicky jinak nez pri rozjezdu taky moc nechapu. Muselo by jit o strasne dlouhou jednicku a o motor, co se mu nechce do otacek. Snad jeste kdyz s tim nekdo zavodi a ma sekvencni razeni, nebo u nejakeho druhu aut. prevodovky, ale u manualu a normalniho (a zvlast sportovniho) auta? I kdyby rychlost klesla na takove "minimum", dvojka se prece roztoci tak rychle, ze je samotne razeni naopak ztratou casu.
Mam to trosku podobne jako tu zaznelo o tom cimsi znamem, skoro 250 k. na 930 kg a jednicku taky neco pres 70 km/h v omezovaci. Zvlast s tak lehkou vahou ale motor cvici slusne uz relativne odspoda, i kdyz je to i trosku vyssim kroutakem diky kompresoru. Rvat tam jednicku behem jizdy by bylo jenom niceni prevodovky, bez nejakeho prinosu. Nehlede na to, ze s lehkym autem se da docela rychle zatocit i za roh :D

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 20:08
od Japa
Jen pro zajímavost jsem do pavprochova grafu vložil moje sériové BRZ. :)

Obrázek

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 20:12
od KDB
Ale to přeci nemusí být strašně dlouhá jednička - zcela stačí to, co máš - k 70km/h.
Samozřejmě chápu, že vzhledem k Tvojí charakteristice motoru, i tahle poměrně dlouhá jednička, Ti přijde tak na rozjezd - v omezovači je to hned a dvojka je použitelná tipuju už od 30-40km (až někam ke 110km), takže chápu Tvůj přístup.
U mě s atmosférou to vychází trochu jinak a jsem spokojenej - mimochodem, první generace Elise a Exide v ostřejších verzích měla stejné rozkvaltování, až na stálý převod - měla 4,2.
Řazení jedničky neničí převodovku, ale chce to samozřejmě trochu práce s plynem, aby spojka a poloosy nedostaly moc na zadel.
A dnes, kdy většina převodovek má synchrony na všech kvaltech, není nutno mít z toho obavu.

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 20:22
od Raďas
To seriove BRZ vypada i pouzitelne celkem.

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: čtv 16 čer 20:33
od Japa
Že jo, šestka už je dlouhá, vhodná na dálniční přesuny, ale do pětky to jde, ani není potřeba zkracování. :-)

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: pát 17 čer 13:46
od Raďas
Vypada to dobre, pridat tomu 40-50 koni, tak si myslim naprostej ideal.. :)

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: pát 17 čer 15:15
od Bully
Raďas píše:Vypada to dobre, pridat tomu 40-50 koni, tak si myslim naprostej ideal.. :)
Jednu dobu jsem o GT86 taky uvazoval. S tim, ze bych do ni hned nechal dat kompresorovy kit, dela to tu jeden autorizovany prodejce a servis Toyoty, oficialne a s homologaci. 280 k., big brake kit, aspon lehka uprava podvozku, kola + pneu a uz v tom s novym/zanovni autem litas dohromady za 40 tis. €. Pritom v primce "jenom" srovnas krok s klasickymi HH. Neoficialne, bez vsech nalezitych homologaci a poplatku neprojdes na zadne mistni STK :-q