Stránka 85 z 98

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: úte 14 čer 20:23
od KDB
d1.8t píše:Trochu zoufalý převody u MG.

U e36 mám vyměněnej stálej převod z 3,15 na 3,73. Omezovač posunutej na 6900 a výpočtený rychlosti pro 7000 jsou na 205/50 15 - 49, 82, 124, 169, 206. Na 225/45 17 - 53, 88, 134, 182, 223.

Hele, ty vtipálku - zoufalá je jen tvá poznámka....

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 10:47
od jarka
pavproch: doplň ještě zadní gumy a maximální otáčky a hodím tě do srovnání - aby jsi viděl jak si stojíš :D .

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 11:12
od pavproch
zadní gumy PSS 255/30 R19 a redline je kdesyk za 7000

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 12:47
od Spectral
Jarko, když už budeš datlovat Pavla, nepřihodil bys tam prosím i mě?

1th gear ratio: 4,35:1
2th gear ratio: 2,50:1
3th gear ratio: 1,67:1
4th gear ratio: 1,23:1
5th gear ratio: 1,00:1
6th gear ratio: 0,85:1
Final drive: 3,46:1

Pneu 245/35 R18, max otáčky 7500
Děkuji

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 12:55
od Vrooom
Nemas taky N52B30? Jaktoze ti toci 7500? Jsem nekde videl posunuti u S54 ale pry tim rapidne klesa zivostnost.

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 13:10
od Spectral
Vroom: Mám, 130i. Moje první 130i točila dokonce 7600 (ta měla celkem s jistotou posunutý omezovač), tady ta druhá měla pro změnu původně remap od Hartge a taky točila sedm a půl. Řídící jednotku jsem poté nechával přehrávat aktuálním origo SW od BMW (měl jsem podezření na nějakou neplechu a chtěl jsem vyloučit, že v tom má prsty ten modding), nicméně i poté to furt točí 7500 (a celkem s radostí :D ), tak buď se to přehrání SW nedotklo toho posunutého omezovače, nebo BMW v pozdějších verzích SW samo posunulo max otáčky výše, nevím, nestěžuju si.

K té životnosti by mě případně zajímaly podrobnější informace a zdůvodnění. Jestli z podstaty věci tyhle otáčky už N52 mechanicky vadí, nebo jde třeba o to, že v těhle RPM samozřejmě hodně hřeje a lokálně může docházet k přepékání standardního longlife oleje (aneb známé bolesti zakarbonovaných vytáčených N52 provozovaných na standard olej). Jezdím na motorsportový Millers Oils (CFS NT 5w40), který měním co chvilku. Motor je čistý jak nový.

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 13:27
od KDB
pavproch píše:m4Zlik to má po mých úpravách takle:

Stálý převod 5.00 (motorsport hill climbing version by drexler)

(opsáno z automobile database, do převodovky sem - prozatím - nehrabal...)
I 4.498
II 2.005
III 1.313
IV 1
V 0.809
VI 0.701
Je ta jednička vůbec použitelná ? Jen zkouším odhadnout, kolik to na ní jede v omezovači...

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 13:42
od Eda
KDB mas to zmereny pred a po? Me prijde 1 2 3 strasne dlouhy u tebe. Trojku do 160 si dovedu prestavit v aute s dvojnasobnym vykonem

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 13:45
od Vrooom
To nebylo k N52 ale k S54 co toci 9000k, v cem byl problem nevim, ja to jen slysel v nejakym videu a nijak dal nepatral.
Ale na netu je o tom dost vlaken.

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Napsal: stř 15 čer 13:55
od pavproch
Spectral píše: K té životnosti by mě případně zajímaly podrobnější informace a zdůvodnění. Jestli z podstaty věci tyhle otáčky už N52 mechanicky vadí, nebo jde třeba o to, že v těhle RPM samozřejmě hodně hřeje a lokálně může docházet k přepékání standardního longlife oleje (aneb známé bolesti zakarbonovaných vytáčených N52 provozovaných na standard olej). Jezdím na motorsportový Millers Oils (CFS NT 5w40), který měním co chvilku. Motor je čistý jak nový.
Ditto - taky by mě to zajímalo, taky jezdím CFS a taky to furt honím v redline.... :D