Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27044
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Na mě si opravdu nemusíš honit triko... Asi oba víme, kdo z nás dvou má s měřením rychlosti a věcí kolem toho větší zkušenosti.
Mysli si o tom co chceš, modli se k JUDr. Beranovi třeba 8x za den - mě je to u prdele - o něm si myslím svoje.
A je vcelku jedno, zda tomu ty věříš nebo ne - ale z toho záznamu je rychlost vcelku snadno prokazatelná. Možná to jednoho dne poznáš na vlastní kůži
Mysli si o tom co chceš, modli se k JUDr. Beranovi třeba 8x za den - mě je to u prdele - o něm si myslím svoje.
A je vcelku jedno, zda tomu ty věříš nebo ne - ale z toho záznamu je rychlost vcelku snadno prokazatelná. Možná to jednoho dne poznáš na vlastní kůži
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Samozřejmě, že ty, to nemám problém přiznat, už jen z toho, že nevim, zda PolCam bere rychlost podle GPS nebo cejchovaného tacha. Případ JUDr. Berana jsem uvedl jako výsměch správních orgánů při posuzování (NA ZÁKLADĚ PRAVÍTKA!), zda se měření provádělo v souladu s návodem k měření a je tedy vymahatelné, rozhodně to není můj Budha, ke kterému se modlím a kterýmu žeru z ruky, ale není to ovce, brání se jak dokáže a to je správně. Zde je to jedno, dotyčného stejně uvaří na zákaz předjíždění, ale kdyby měřili pouze rychlost, tak nemaj podle mě nic a odvolačka to shodí, minimálně soud určitě (neberme teď v potaz, že to stejně dopadne tak, že Němec se tu už neukáže, kauce mu propadne a SO je spokojenej, takže dokazování/nedokazování, neprůstřelnost a odvolání je mu u zadku).řidičBOB píše:Na mě si opravdu nemusíš honit triko... Asi oba víme, kdo z nás dvou má s měřením rychlosti a věcí kolem toho větší zkušenosti.
Mysli si o tom co chceš, modli se k JUDr. Beranovi třeba 8x za den - mě je to u prdele - o něm si myslím svoje.
A je vcelku jedno, zda tomu ty věříš nebo ne - ale z toho záznamu je rychlost vcelku snadno prokazatelná. Možná to jednoho dne poznáš na vlastní kůži
Byl bych spíš radši, kdybys místo prázdných řečí a bezpředmětných obviňovaní, že si na Tobě honim triko (což vůbec neni pravda) si mě, jako pro Tebe neznalému, osvětlil jak z tohoto roztřeseného kusu hovna (rozuměj záznam z kvalitního a prokazatelného zařízení PolCam na motorce) udělal neprůstřelnej důkaz o tom, že se měřené vozidlo nepříblížilo a tedy jelo stejnou nebo menší rychlostí než je průměrná z měřícího vozidla - PolCamu na motorce?
Děkuji
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27044
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Je potřeba si přečíst manuál k onomu zařízení a každý, kdo má více než-li dvě buňky, to jistě pochopí. Já nejsem ten, kdo bude veřejně napovídat, jaké jsou limity onoho zařízení.
Já jenom konstatuji, že z toho "roztřeseného kusu hovna" mu rychlost nakrásně přišijí. Jestli tomu věříš a nebo ne, to je opravdu pouze tvůj problém.
Já jenom konstatuji, že z toho "roztřeseného kusu hovna" mu rychlost nakrásně přišijí. Jestli tomu věříš a nebo ne, to je opravdu pouze tvůj problém.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
V manuálu jsem se samozřejmě nic nového nedočetl, jen to, že PolCam bere ujetou vzdálenost ne z GPS, ale z otáček kol a je napojen na převodovku, kde bere ony impulsy. Následující text neber jako poučení, pouze shrnutí co máme, ať tady neplácám a píšeme trochu konstruktivně.
Měří se rychlost auta PČR, nikoliv piráta. Celý měření je prostě postaveno na tom, že rychlost měřícího vozidla nesmí být vyšší než zaznamenávaného/měřeného. V případě menší rychlosti se uplatní zásada "in dubio pro reo", tedy stačí, že měřící vozidlo ujede úsek pomaleji než-li zaznamenávané/měřené, protože 100% stejně rychle na x desetinných míst měřící vozidlo jako měřené nikdy nepojede - není k tomu ani žádnej aktivní prvek, kterej by udržovaní stejné vzdálenosti nebo dopočítávání při vzdálenosti jiný zajistil. To aby rychlost měřícího byla menší nebo stejná jako zaznamenávaného se zajístí tím, že se nesmí zoomovat během měření a tím, že v případě záběru zepředu nesmí bejt vozidlo na prvním snímku menší než-li na posledním (musí bejt stejné nebo se vzdalovat). Při měření ze zadní kamery zase platí, že vozidlo nesmí bejt na prvním snímku větší než-li na posledním (nesmí se vzdalovat).
--> Kde z toho videa můžeš dokázat, že jsou tyhle podmínky splněný?
Prostě mě přijde, že diskuze s Tebou je vždycky stejná. Ty odprezentuješ svůj postoj, neodůvodníš ho, protože nemusíš - přece to tak je a konec, je to jen ostatních problém, že si to nemyslí a že nemají tak dobré informace a šířit je rozhodně nebudeš, to je potom těžký. Prostě tahle metoda pasivního měření, zvlášť z motorky, kdy je to extra roztřesený, pro mě vždycky bylo, je a bude na vodě a lehhce napadnutelný.
Měří se rychlost auta PČR, nikoliv piráta. Celý měření je prostě postaveno na tom, že rychlost měřícího vozidla nesmí být vyšší než zaznamenávaného/měřeného. V případě menší rychlosti se uplatní zásada "in dubio pro reo", tedy stačí, že měřící vozidlo ujede úsek pomaleji než-li zaznamenávané/měřené, protože 100% stejně rychle na x desetinných míst měřící vozidlo jako měřené nikdy nepojede - není k tomu ani žádnej aktivní prvek, kterej by udržovaní stejné vzdálenosti nebo dopočítávání při vzdálenosti jiný zajistil. To aby rychlost měřícího byla menší nebo stejná jako zaznamenávaného se zajístí tím, že se nesmí zoomovat během měření a tím, že v případě záběru zepředu nesmí bejt vozidlo na prvním snímku menší než-li na posledním (musí bejt stejné nebo se vzdalovat). Při měření ze zadní kamery zase platí, že vozidlo nesmí bejt na prvním snímku větší než-li na posledním (nesmí se vzdalovat).
--> Kde z toho videa můžeš dokázat, že jsou tyhle podmínky splněný?
Prostě mě přijde, že diskuze s Tebou je vždycky stejná. Ty odprezentuješ svůj postoj, neodůvodníš ho, protože nemusíš - přece to tak je a konec, je to jen ostatních problém, že si to nemyslí a že nemají tak dobré informace a šířit je rozhodně nebudeš, to je potom těžký. Prostě tahle metoda pasivního měření, zvlášť z motorky, kdy je to extra roztřesený, pro mě vždycky bylo, je a bude na vodě a lehhce napadnutelný.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27044
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Jejda...in dubio pro reo...tak tohle je na mne moc. Tohle nejdu dál komentovat... Triko nebo cokoliv jiného si fakt hoň na někom jiném a někde jinde.
Sorry.
Sorry.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Ale vzdyt ma pravdu
Re: Hon na piráty
Urednici si dnes a denne vytiraji zadky i s naprosto jednoznacnymi zakonnymi ustanovenimi podporenymi mnoha a mnoha judikaty, takze nejake pravni principy a zasady, ktere navic (podle nich) pouzivaji jen pirati, aby se vyhli spravedlivemu trestu, je vubec nemuzou rozhodit.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27044
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
bitmap: přesně tak... Jen si vzpomeňme, jaký video záznam "dostal" Lacinu na x let do tepláků...
zde.: samozřejmě, že pravdu nemá. Pouze na svou stranu ohýbá argumenty. Já se mu nedivím - myšlenkově by se takhle asi ubíral každý, kdyby se dostal do situace, jako řidič motorky.
Třeba nelze z principu měření PolCamu vytrhnou jednu část a druho zcela ignorovat - a to tu, že jako důkaz o přestupku může sloužit i celý záznam a nikoliv jenom jeho část nebo první a poslední foto z měření, atd.
zde.: samozřejmě, že pravdu nemá. Pouze na svou stranu ohýbá argumenty. Já se mu nedivím - myšlenkově by se takhle asi ubíral každý, kdyby se dostal do situace, jako řidič motorky.
Třeba nelze z principu měření PolCamu vytrhnou jednu část a druho zcela ignorovat - a to tu, že jako důkaz o přestupku může sloužit i celý záznam a nikoliv jenom jeho část nebo první a poslední foto z měření, atd.
Dokonce ani tohle není pravdivé tvrzení....že PolCam bere ujetou vzdálenost ne z GPS, ale z otáček kol a je napojen na převodovku, kde bere ony impulsy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
No, většinou to jde do koše už u odvolačky (pokud se člověk trochu snaží), viz případ JUDr. Beran - který se ale dle mého spíš nesnažil o 100% výživné odvolání, ale snažil se spíš o objasnění jak se vypořádají s materiálním aspektem u vyšší rychlosti na dálnici, kdy i podle výpovědi PČR nebyl jeho jízdou nikdo ohrožen, pouze porušil ust. § 18. Spadlo to nakonec na tom, že odvolačka změřila první a druhý snímek (PRAVÍTKEM!) a zjistila, že na tom prvním je větší, takže jel rychlostí menší než je rychlost z PolCamu v R36. Kdyby to postavil jen na materiálním aspektu, tak to podle mého odvolačka jen potvrdí.bitmap píše:Urednici si dnes a denne vytiraji zadky i s naprosto jednoznacnymi zakonnymi ustanovenimi podporenymi mnoha a mnoha judikaty, takze nejake pravni principy a zasady, ktere navic (podle nich) pouzivaji jen pirati, aby se vyhli spravedlivemu trestu, je vubec nemuzou rozhodit.
Kdyby mu šlo o to, aby z toho určitě vyšel bez ztráty květinky, tak vůbec nepředvolává PČR jako svědky, vůbec neupozorňuje na materiální aspekt atd... Orgán to totiž v drtivý většině případů pohnojí na tom, že materiálnim aspektem se vůbec nezaobírá a vychází pouze z došlého oznámení o přestupku a záznamu aniž by předvolal policisty, což je v rozporu s judikaturou NSS. Často se taky nezabejvá zaviněnim nebo ho špatně odůvodní, špatně se vypořádaj s omluvenkou a věc stejně projednaj, nevyrozumí o možnosti seznámit se s podklady pro vydání rozhodnutí před jeho vydáníim, nesprávné vypořádání s námitkou podjatosti (rozhodnutí před vyřízenim, špatné odůvodnění...), nesprávně odůvodněná výměra sankce, zmocněnci atd...
U SprDele to maj ještě těžší (po splnění výše uvedeného bez těch svědků samozřejmě, prostě prokázání naplnění přest. jednání) o to, že musí prokázat bezobslužnost automatickýho systému (pokud se nejedná o zastavení/stání), že nedošlo k nehodě, že něřídil napráskaný řidič...
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: Hon na piráty
Tak to je mi líto, je to v tom Tvém slavném manuálu.řidičBOB píše:Dokonce ani tohle není pravdivé tvrzení....že PolCam bere ujetou vzdálenost ne z GPS, ale z otáček kol a je napojen na převodovku, kde bere ony impulsy.
Zařízení vypočte projetou dráhu na základě otáček kol vozidla, ve kterém je nainstalováno, přičemž generátor
impulsů projeté dráhy, spojený s převodovkou vozidla, předává při každé otáčce kola definovaný počet impulsů.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem