Stránka 93 z 154

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: pon 10 črc 22:25
od řidičBOB
pavproch píše:chlopi, dík. Co myslíte, napřed měnit a pak geometřit nebo naopak?
Mi dycky v servisu říkají, že nejdříff přezout a poté teprf geo.

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 06:34
od pavproch
Jo, taky mi bylo řečeno napřed gumy, potom geo. Neska to přezuju.

ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 07:29
od mmira
2,8? to jsou 19, ne. 2,8 je nesmysl. ty gumy mas podle me jednoznacne ojete z toho, ze je mas prefouknute a jezdis jen po vnitrnich hranach.

na M3 mam vzadu predepsanych myslim 2,4 nebo 2,5, jezdim okolo 2,2 a gumy mam sjete zcela rovnomerne. jakmile jsem to jednou omylem fouknul na predepsane tlaky, zadek nemel zadnou trakci a skoncilo to hodinama na NS.

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 07:50
od Spectral
Přesně jak píše mmira. 2,8 je hrozně moc, na běžný provoz jezdím vzadu 2,3, na okruh ještě upouštím...

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 08:18
od jarka
Změřil bych je po zahřátí a pak se uvidí (3,5b :D ).

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 08:37
od Dallen
Jarka: A neprijde ti (vim, je to z fotky tak moc nejde poznat), ze ty kola nemaji skoro zadne acka? Ono velke acka a jizda po rovine=sjete vnitrky, ale male/zadne acka a pila v zatackach=sjete bocnice.

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 09:02
od jarka
Ta fotka dost mate, jsem zvědavej co pavproch naměří na geometrii. Ono teď když ještě k tomu doplnil ty tlaky, tak to asi bude souhra obojího. Mám teď na autě ještě celkem relativně rozumných 2° vzadu (sbíhavost -04') a 1°40' vpředu (sbíhavost 14') a jezdím prakticky jen okresky a často se i kloužu a taky je vidět že se mi malinko vzadu sjíždí vnitřky (ale fakt malinko, myslím že tuhle sezónu gumy vydrží a pak stejně po 6kkm půjdou). Ty tlaky na těžkých bmw mi přijdou jak z jinýho světa, miata má doporučeno 1,8b...

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 12:33
od M.Z.
Pokud u nových BMW padne tlak pod 2,0b švihne to do komfortního režimu a můžeš se jít klouzat (na okruhu fakt paráda), takže upustit se dá tak na 2,1, to ještě ten hajzl uvnitř skousne.

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 18:43
od d1.8t
pavproch píše:Jo, taky mi bylo řečeno napřed gumy, potom geo. Neska to přezuju.

ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)
Nechal bych překontrolovat silentbloky. Ta pravá je imho sjetá mimo veškerý nastavení, který serie umožňuje.

Re: S větrem ve vlasech....

Napsal: úte 11 črc 19:00
od pavproch
Chlopi, kuju.

Takže gumy sou tam nové (zase PSS), zajedu na geošku k p. Plachému (ještě ale nevím kdy, dneska z naší ulice udělali úplný tankodrom, šrtal sem a zapadal do bláta nejen s m4Zlikem, ale i s 3er.... chjono), budu sledovat, měnit a hledat (možná) správnější (nižší) tlaky za studena a při prvním nájezdu na zvedák nechám zkontrolovat ty silenbloky zadní nápravy.