S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod řidičBOB » pon 10 črc 22:25

pavproch píše:chlopi, dík. Co myslíte, napřed měnit a pak geometřit nebo naopak?

Mi dycky v servisu říkají, že nejdříff přezout a poté teprf geo.
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 15382
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod pavproch » úte 11 črc 06:34

Jo, taky mi bylo řečeno napřed gumy, potom geo. Neska to přezuju.

ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10440
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod mmira » úte 11 črc 07:29

2,8? to jsou 19, ne. 2,8 je nesmysl. ty gumy mas podle me jednoznacne ojete z toho, ze je mas prefouknute a jezdis jen po vnitrnich hranach.

na M3 mam vzadu predepsanych myslim 2,4 nebo 2,5, jezdim okolo 2,2 a gumy mam sjete zcela rovnomerne. jakmile jsem to jednou omylem fouknul na predepsane tlaky, zadek nemel zadnou trakci a skoncilo to hodinama na NS.
Autoforum.cz
Letošní cíl: "Good drivers have dead flies on the side windows."
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4150
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod Spectral » úte 11 črc 07:50

Přesně jak píše mmira. 2,8 je hrozně moc, na běžný provoz jezdím vzadu 2,3, na okruh ještě upouštím...
:ar!
Spectral
Pan Řidič
 
Příspěvky: 297
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod jarka » úte 11 črc 08:18

Změřil bych je po zahřátí a pak se uvidí (3,5b :D ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 1838
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod Dallen » úte 11 črc 08:37

Jarka: A neprijde ti (vim, je to z fotky tak moc nejde poznat), ze ty kola nemaji skoro zadne acka? Ono velke acka a jizda po rovine=sjete vnitrky, ale male/zadne acka a pila v zatackach=sjete bocnice.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
 
Příspěvky: 808
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod jarka » úte 11 črc 09:02

Ta fotka dost mate, jsem zvědavej co pavproch naměří na geometrii. Ono teď když ještě k tomu doplnil ty tlaky, tak to asi bude souhra obojího. Mám teď na autě ještě celkem relativně rozumných 2° vzadu (sbíhavost -04') a 1°40' vpředu (sbíhavost 14') a jezdím prakticky jen okresky a často se i kloužu a taky je vidět že se mi malinko vzadu sjíždí vnitřky (ale fakt malinko, myslím že tuhle sezónu gumy vydrží a pak stejně po 6kkm půjdou). Ty tlaky na těžkých bmw mi přijdou jak z jinýho světa, miata má doporučeno 1,8b...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 1838
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod M.Z. » úte 11 črc 12:33

Pokud u nových BMW padne tlak pod 2,0b švihne to do komfortního režimu a můžeš se jít klouzat (na okruhu fakt paráda), takže upustit se dá tak na 2,1, to ještě ten hajzl uvnitř skousne.
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 2247
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod d1.8t » úte 11 črc 18:43

pavproch píše:Jo, taky mi bylo řečeno napřed gumy, potom geo. Neska to přezuju.

ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)


Nechal bych překontrolovat silentbloky. Ta pravá je imho sjetá mimo veškerý nastavení, který serie umožňuje.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
 
Příspěvky: 1413
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvekod pavproch » úte 11 črc 19:00

Chlopi, kuju.

Takže gumy sou tam nové (zase PSS), zajedu na geošku k p. Plachému (ještě ale nevím kdy, dneska z naší ulice udělali úplný tankodrom, šrtal sem a zapadal do bláta nejen s m4Zlikem, ale i s 3er.... chjono), budu sledovat, měnit a hledat (možná) správnější (nižší) tlaky za studena a při prvním nájezdu na zvedák nechám zkontrolovat ty silenbloky zadní nápravy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10440
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

PředchozíDalší

Zpět na Ze života za volantem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků