S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16351
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

chlopi, dík. Co myslíte, napřed měnit a pak geometřit nebo naopak?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Za sebe myslím, že je to jedno. Naschvál pak sem hoď jak moc to bylo rozhozený. Když jsem dělal geo na miatě, tak jsem měl před seřízením tyto hodnoty: https://postimg.org/image/6kzeesy55/, což mi přijde jako docela velký rozdíly mez levou a pravou stranou, ale na gumách a chování jsem nepoznal ani ťuk. Ono na obyč silentblokách se to stejně po zatížení rozjede.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od KDB »

Tohle je pravděpodobně velká rozbíhavost, nebo "A" postavení, příp. kombinace obého...
Na jízdní vlastnosti má větší vliv zadní náprava, než přední.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16351
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

Jo, Strnadli (st. i ml). si taky myslí, že je to moc velké "A".... uvidíme zítra, du to přezout na nové PSS.... a pak se objednám k panu Plachému to "A" udělat trošku menší.. ale ne moc.... je to prý daň za sportovní geometrii, přitvrzený podvozek a svor, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Dallen »

Áčka vypadaj od oka v pohodě, jezdil jsem větší a gumy cajk
pavproch píše: je to prý daň za sportovní geometrii, přitvrzený podvozek a svor, no....
Připiš jízdu na hraně a můžu ti to podepsat :)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16351
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

no, zrovna to nešetřím, to je fakt...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Nechci prudit :) , ale kdyby jsi to v zatáčkách nešetřil, tak by jsi to právě měl sjetý rovnoměrnějc, bo by to mělo tendenci se víc opřít o vnější okraj gumy. Spíš to vypadá, že jezdíš víc rovně než do zatáček :) . Jestli tak to budou příliš velký áčka nevhodné pro tvoje použití, jsem zvědavej kolik naměříš. Na závoďácích bývá klidně i 4°odklonu a gumy jsou sjetý rovnoměrně, páč se ty auta furt drtěj v zatáčkách.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

Ja mel takhle sjety predni gumy pri rozhozene geosce. Ale taky to tahlo na jednu stranu :-) ...

Jinak me prekvapuje, ze to sjizdis az takhle na platynko.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Bond007 »

Me se povetsinou zadky sjizdi rovnomerne s predky po stranach, lehce vic na stredu... pry je to agresivnejsi jizdou
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od mmira »

ja mam na M3 vzadu kola docela dost do A, ale tohle tedy u me nenastalo, byly krasne rovnomerne sjete. jestli to nebude foukanim, kdy prefoujnuta guma jede jen po vnitrnim okraji a ne po celem behounu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět