Mi dycky v servisu říkají, že nejdříff přezout a poté teprf geo.pavproch píše:chlopi, dík. Co myslíte, napřed měnit a pak geometřit nebo naopak?
S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: S větrem ve vlasech....
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: S větrem ve vlasech....
Jo, taky mi bylo řečeno napřed gumy, potom geo. Neska to přezuju.
ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)
ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
2,8? to jsou 19, ne. 2,8 je nesmysl. ty gumy mas podle me jednoznacne ojete z toho, ze je mas prefouknute a jezdis jen po vnitrnich hranach.
na M3 mam vzadu predepsanych myslim 2,4 nebo 2,5, jezdim okolo 2,2 a gumy mam sjete zcela rovnomerne. jakmile jsem to jednou omylem fouknul na predepsane tlaky, zadek nemel zadnou trakci a skoncilo to hodinama na NS.
na M3 mam vzadu predepsanych myslim 2,4 nebo 2,5, jezdim okolo 2,2 a gumy mam sjete zcela rovnomerne. jakmile jsem to jednou omylem fouknul na predepsane tlaky, zadek nemel zadnou trakci a skoncilo to hodinama na NS.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: S větrem ve vlasech....
Přesně jak píše mmira. 2,8 je hrozně moc, na běžný provoz jezdím vzadu 2,3, na okruh ještě upouštím...
Re: S větrem ve vlasech....
Změřil bych je po zahřátí a pak se uvidí (3,5b ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Jarka: A neprijde ti (vim, je to z fotky tak moc nejde poznat), ze ty kola nemaji skoro zadne acka? Ono velke acka a jizda po rovine=sjete vnitrky, ale male/zadne acka a pila v zatackach=sjete bocnice.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: S větrem ve vlasech....
Ta fotka dost mate, jsem zvědavej co pavproch naměří na geometrii. Ono teď když ještě k tomu doplnil ty tlaky, tak to asi bude souhra obojího. Mám teď na autě ještě celkem relativně rozumných 2° vzadu (sbíhavost -04') a 1°40' vpředu (sbíhavost 14') a jezdím prakticky jen okresky a často se i kloužu a taky je vidět že se mi malinko vzadu sjíždí vnitřky (ale fakt malinko, myslím že tuhle sezónu gumy vydrží a pak stejně po 6kkm půjdou). Ty tlaky na těžkých bmw mi přijdou jak z jinýho světa, miata má doporučeno 1,8b...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Pokud u nových BMW padne tlak pod 2,0b švihne to do komfortního režimu a můžeš se jít klouzat (na okruhu fakt paráda), takže upustit se dá tak na 2,1, to ještě ten hajzl uvnitř skousne.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Nechal bych překontrolovat silentbloky. Ta pravá je imho sjetá mimo veškerý nastavení, který serie umožňuje.pavproch píše:Jo, taky mi bylo řečeno napřed gumy, potom geo. Neska to přezuju.
ref přetlak: ee, pravidleně kontroluju a udržuju -0,1 atm pod doporučenýma 2,8 (za studena)
RWD
Re: S větrem ve vlasech....
Chlopi, kuju.
Takže gumy sou tam nové (zase PSS), zajedu na geošku k p. Plachému (ještě ale nevím kdy, dneska z naší ulice udělali úplný tankodrom, šrtal sem a zapadal do bláta nejen s m4Zlikem, ale i s 3er.... chjono), budu sledovat, měnit a hledat (možná) správnější (nižší) tlaky za studena a při prvním nájezdu na zvedák nechám zkontrolovat ty silenbloky zadní nápravy.
Takže gumy sou tam nové (zase PSS), zajedu na geošku k p. Plachému (ještě ale nevím kdy, dneska z naší ulice udělali úplný tankodrom, šrtal sem a zapadal do bláta nejen s m4Zlikem, ale i s 3er.... chjono), budu sledovat, měnit a hledat (možná) správnější (nižší) tlaky za studena a při prvním nájezdu na zvedák nechám zkontrolovat ty silenbloky zadní nápravy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.