Stránka 299 z 831

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: čtv 22 bře 21:37
od driver
Bob: Protože Ti Led svítí do země z továrny. Nech si je na regloskopu zvednout někam k hranici nuly aby neoslňovaly ale nesvitily nízko a aktivuj dálniční světla na diagnostice, pak se zedají na dalnici na lepší dosvit a taky tam jsou potřeba dát světla do sportu pro lepší reakce DLA v jízdních režimech MODE

Štěpán: Někdo má víc aut někdo víc pozemků někdo víc ženských někdo víc počítačů kde hledáš pořád nějaké standardy? Ty jsi omezen věkem že jsi ve věku mého syna a nebo jsi omezen mentálně?
Biturbo Ti řekl kdo že má 1700? TP? Když jsou rozpětí výbav kde panorama, el.sedacky, rezerva, kombi mají hned +100kg a je to i více?
Měl jsi někdy auto na váze a víš jaká je realita s posádkou? Ty váhy nesedí stejně jako spotřeby a výkon motoru, je to jen podobná hodnota, ale nepřesná

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: čtv 22 bře 21:57
od Stepan
Jo, ve věku tvýho syna možná budu. To mi nezakazuje bavit se nad tím, že po všech poznámkách na téma co všechno je napíču, jak se lítá 250+, že je potřeba nasrat do auta peněz jak do baráku za Prahou a podobných masírkách, jezdíš naftovým čtyřhrnkem jako každej smrtelník, vč. mentálně omezenýho vrstevníka tvýho syna. Přijde mi to takové, no, nemilé #-o

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: čtv 22 bře 22:06
od driver
Ok. Nemám s tím žádný problém ;)

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: čtv 22 bře 22:19
od Stepan
:x

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: čtv 22 bře 22:22
od řidičBOB
driver píše:Bob: Protože Ti Led svítí do země z továrny. Nech si je na regloskopu zvednout někam k hranici nuly aby neoslňovaly ale nesvitily nízko a aktivuj dálniční světla na diagnostice, pak se zedají na dalnici na lepší dosvit a taky tam jsou potřeba dát světla do sportu pro lepší reakce DLA v jízdních režimech MODE
Nepřu se o to, kdo/kde a jak nastavil. Srovnávám oba typy světel v továrním nastavení. A také nejsem hovado a nebudu lidem svítit přizvednutýma LEDkama do ksichtu [-x
Jistě - sport mód pro natáčení používám.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 23 bře 07:55
od Honza42
https://www.novinky.cz/auto/467003-selh ... -auta.html

Ta ženská přecházela volným krokem zleva doprava. Takže byla v době srážky ve vozovce nejmíň 5-6 vteřin, nikam náhle neskočila. Tohle by u nás přišili jednoznačně řidiči a neměl by šanci se vykroutit. Že ta ženská byla blbá na tom celkem nic nemění.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 23 bře 08:00
od honziss
řidičBOB píše:
driver píše:Bob: Protože Ti Led svítí do země z továrny. Nech si je na regloskopu zvednout někam k hranici nuly aby neoslňovaly ale nesvitily nízko a aktivuj dálniční světla na diagnostice, pak se zedají na dalnici na lepší dosvit a taky tam jsou potřeba dát světla do sportu pro lepší reakce DLA v jízdních režimech MODE
Nepřu se o to, kdo/kde a jak nastavil. Srovnávám oba typy světel v továrním nastavení. A také nejsem hovado a nebudu lidem svítit přizvednutýma LEDkama do ksichtu [-x
Jistě - sport mód pro natáčení používám.
Muzu potvrdit ze u Cupry jsem z vyroby nastaveny LED svetla tak, ze svitili hodne do zeme. Ale auto jsem prebiral navecer, takze za 5 min byl zpatky a uz to stalo na dilne a nastavovali to na 0 dle manualu. Pomohlo to o parnik a nikoho to neoslnovalo.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 23 bře 08:13
od řidičBOB
Cupra svítila hodně na prd.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 23 bře 08:22
od honziss
řidičBOB píše:Cupra svítila hodně na prd.
To kazdopadne, zlaty 35w xenony na giulii ted..

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 23 bře 08:26
od aikoN
driver píše:
aikoN píše:
Tak si to zkus.... dříve nebo později ho to znudí a koncentrovat se přestane.
Nemusím si nic zkoušet, jezdím s tím denně, dám do volantu petku a auto jede v noci stovky km po dálnici samo
Věřím, že ten člověk s tím taky jezdil denně a najezdil s tím bez problému mnoho kilometrů, než se stala tato nehoda. U ztráty koncentrace je zákeřné to, že si ji člověk nemusí uvědomit. Myslí si, že dává na automat pozor, ale ve skutečnosti má do stavu pozornosti a reakční doby běžného řidiče daleko. Proto říkám, že to člověk psychicky nedá.

K tomu tady máme další čas, který je potřebný k chycení ovládacích prvků, než se ruce a nohy "zkalibrují" na vhodnou sílu (nebo na to alternativně necitlivě "hňápnout", což bezpečné asi moc není) a do toho ve tvém případě překažející petka ve volantu, která jistě preciznímu provedení manévru nepomůže. Z toho mi vychází, že budeš v reálu rád za reakci, kterou by vystihl důchodce, kombinovaný s čerstvým absolventem autoškoly.