S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2540
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

Na vode drzi az az ty micheliny PS4. V R16 je delaji ...
https://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneum ... ?id=130290
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Kavis »

Ja mam na fabii z vyroby bridge ecopia ep150 nebo takovy nejaky bordel a s tim je na vode taky veselo.. Ne aqaplaning, ale nema to vubec grip.. A na to jak je nejspis ta guma tvrda, tak po 7kkm uz jde videt fest rozdil mezi predkem a zadkem odhadem tak 3mm.. Bud s tim jezdim moc zvostra, nebo ta guma je proste na hovno (nebo oboje).
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od d1.8t »

jarka píše:Ti půjčím Ignise na Fulda EcoControl Pro - pak teprve pochopíš co znamená když pneu za mokra klouže :D .
To by se muselo srovnat, každopádně kombo Bridgestone S 001/BFGoodrich G-Force Winter 2 se Škodovce s Leaseplanem vskutku povedlo. Nefungovalo to na vodě ani v létě a v zimě.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od d1.8t »

Vrooom píše:Na vode drzi az az ty micheliny PS4. V R16 je delaji ...
https://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneum ... ?id=130290
V 205/55 16 bych šel jen do semi. V UHP půjdu do 225/45 17 a nad těma PS 4 přemýšlím. Je to za stejný peníze jak P-Zera. Jenže ty mám ozkoušený a vim, že mi sedí. Nejsem si jistej, jak moc se mi chce experimentovat.
RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

d1.8t: Jsem minulý víkend testnul NS-2R při slušným dešti, kdy nebyla nouze ani o nějakou tu stojatou vodu na silnici a obstály se ctí, nebal bych se jich ani na daily (tam bych se bál spíš výdrže).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od d1.8t »

Dík, dobrý info, rozšiřuje mi to možnosti. Pokud by vydrželi 7-10tis. km, což u mě bude sezona, tak cajk.
RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Tak to bych hádal, že by mohli - záleží jak moc na ně budeš ošklivej ;) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od d1.8t »

Je to daily, na kopec ani okruh se to nepodívá, půl nájezdu bude zahřívání motoru. Pomalu nad 16" začínám přemýšlet, ušetřilo by mi to proti 17" 3-4kg na kole, výkonu málo, přilnavost vyřeší směs, výšku gumy tužší bočnice semisliku. Újma může nastat výhradně designová.
RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Tak za mě rozhodně balón s tužší bočnicí. Jen ještě k těm nankangům, docela hučí - skoro jak bus. Jsem nejdřív myslel že je to ložiško v kole (velmi podobný), ale jde to od gum. Jsem auto půjčoval kámošovi a nahrál jsem si průjezd a i z videa je slyšet že to nejsou tichý gumy: https://youtu.be/GA8ndCyUWPA. Pro mě je to ok, ale na daily si umím představit že to může být otravný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od d1.8t »

A když to srovnáš s RS-R, R1R a 888?
RWD
Odpovědět