Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Které palivo je to pravé pro či ono auto?
NoCom
Adept autoškoly
Příspěvky: 15
Registrován: stř 30 bře 10:08

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od NoCom »

Pravda, spotreba tusim sla trosku nahoru, ale zadny extrem to nebyl, opravdu jen trosku... nejak jsem to neresil, tenkrat jsem to tankoval za 23k.Ted uz na to nejezdim :)
Naposledy upravil(a) NoCom dne pon 05 pro 14:03, celkem upraveno 1 x.
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Smrťák »

Také už na to nejezdím. Už jezdím za peníze :D
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
NoCom
Adept autoškoly
Příspěvky: 15
Registrován: stř 30 bře 10:08

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od NoCom »

Do ceho si to daval? Zkusenosti stejne, jako jsem popisoval?
Obormot
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 15 pro 19:06

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Obormot »

Dobrý den!

Jsem Andrey Akhnovsky z Ukrajiny, vývojář a výrobce Bioadapter E85 konverze kit.

bioadapter.com/index.php?cPath=28&osCsid=90037ac43b00ed6224669e6eed59f26a

Obrázek

Chci říct, že majitel webu www.biopowers.cz, s. Drápela Ludvík, aby dávky bioadapters pro prodej v České republice pod jeho obchodní značkou.
Bioadapters odeslaných a přijatých před několika měsíci, ale on ještě neměl za to zaplatit, a neodpověděl na telefonáty, e-maily a facebook kontakty.

Prosím, dejte si pozor na spolupráci s ním a touto firmou.

* * *

Hello!

I am Andrey Akhnovsky from Ukraine, developer and producer of Bioadapter E85 conversion kit.

I want to tell you, that owner of site http://www.biopowers.cz, p. Drápela Ludvík order batch of bioadapters for reselling in Czech republic under his trademark.
Bioadapters was sent and received several months ago, but he still did not pay for it, and he did not answer on phone calls, emails and facebook contacts.

Please beware of cooperating with him and this firm.
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od bitmap »

NoCom píše:Vyvaroval bych se autum, ktere maji karburator, zatim, kam jsem to dal, kde byl karbec, tak to proste nejelo, i kdyz byla vetsina cisteho benzinu.Ono to sice trosku jede, ale auto se dusi, nema vykon, chcipe, hur se startuje atd.
Memu Favoritu s karburatorem ciste E85 nijak neuskodilo, spis naopak :D

http://www.zkouknito.cz/video_78626_favorit-80-120
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Smrťák »

No nevím. 8-x Ten karburátor nebyl přetryskován? Na 85% lihu by nedržel volnoběh(bez mechanického sytiče) a i výkon by šel do prdele. Pokud by se palivové trysky zvětšily cca. o 30% potom no problem na E 85. I když studený start na chladu by problém byl.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od bitmap »

Kaburator samozrejme pretryskovan byl, stejne tak motor je na steroidech :)
Studene starty nejsou problem. Staci akceleracni pumpickou nacakat mensi jezirko do saciho potrubi, chvili pockat, nez se to odpari a potom chyti na prvni otoceni starteru i v mrazu.
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Smrťák »

To máš ovšem napsat hned. :ymparty: :ymparty: :ymparty:
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
NoCom
Adept autoškoly
Příspěvky: 15
Registrován: stř 30 bře 10:08

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od NoCom »

Presne tak, to musis rict hned... ja uz jsem si rikal, co jsem to mel za facko, ze to na chlast nejezdi :) Bez upravy karbec ani tuk... Jinak pekny video, celkem to tam "leze". Co to obnasi to pretryskovani a jake mas jeste upravy?Video bylo na lihu?
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od bitmap »

Vsak jo, ale psal jsi o karburatorech obecne, tak jsem si trosku zaslovickaril. Snad mi bude odpusteno :D
Pretryskovani obnasi asi tak dva vikendy casu, dve plne nadrze a spoustu laborovani, aby to fungovalo jak ma a moc to nezralo.
Video bylo na lihu v asi minus ctyrech stupnich, jak byla ted ta inverze.
Na motoru je upravene vse krome ventiloveho vika a krytu rozvodu :)) Objem 1396ccm, mazani, hlava, vacka, sani, karburator, kompletni vyfuk atd. Je to takova hracka na vikendy a dlouhe zimni vecery :)
Odpovědět