Stránka 3 z 17

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: ned 17 zář 10:10
od pavproch
U konkurence vyšel "střednědobý" (cca á 3000km) test Oct. 1.6TDI - porovnání PŘED a PO úpravě "dieselgate"

Kromě očekávaného (po úpravě ještě zoufalejší reakce na práci s plynem než je dnes už tak zoufalý standard) mě překvapil naměřený výkon (před 91, po 99 kW) místo výrobcem deklarovaných 77kW (obdobně i Nm) a také vyjádření k pozáručním výměnácm EGRu.... :-bd

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: pát 23 úno 19:17
od pavproch
Nemělo se tenhle týden v bruseli nebo berlíně nebo kde rozhodovat o "zákazu" dýzlů? Jak to dopadlo?

(Esli to rozhodování bylo v bruseli, tak asi nijak, jako obvykle)

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: pát 23 úno 19:19
od řidičBOB
Fčera tuším...

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: úte 27 úno 17:48
od pavproch
Aha, tak až neska to rozsoudili.

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: úte 27 úno 18:39
od Dix
Ale zákaz se netýká dieslů které splňují Euro 6.

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: stř 28 úno 07:29
od řidičBOB
To se neví, jak si to konkrétní města nastaví...

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: stř 28 úno 09:16
od jerry
Zase jsem byl pár dní v D a měl čas sledovat jejich TV. Nastává soumrak dieselů, prodej nových výrazně klesá, ojeté ztrácejí na ceně. Ti co koupili se cítí poškozeni poklesem ceny a hrozbou nepoužitelnosti auta ve velkoměstských lokalitách. Chystají se žaloby na výrobce ze strany těchto klientů. Zkrátka se Němci budou snažit napravit škody z dalšího průšvihu, který napáchali.

Jedna věta se mi ve zdůvodnění soudu moc líbí. A to, že dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce". Tedy nelze kvůli své úspoře spalovat naftu ve svém autě. Ano, svoboda totiž končí tam, kde začnu omezovat svobodu druhých.

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: stř 28 úno 10:23
od Zajda
jerry píše:
Jedna věta se mi ve zdůvodnění soudu moc líbí. A to, že dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce". Tedy nelze kvůli své úspoře spalovat naftu ve svém autě. Ano, svoboda totiž končí tam, kde začnu omezovat svobodu druhých.
To si děláš srandu, že jo?
Soudní odůvodnění je jak z deníčku mladého fašisty.

Když se nad tím zamyslíš v širším kontextu – nejde o nějaké morální pochybení jednotlivých zákazníků, za které by měli pykat. Posledních 20 let probíhala politická a mediální masírka jak strašně diesly zachraňují planetu redukcí CO2.

Celou dobu byly legislativně zvýhodňovány na všech frontách - krom výrobců byli nižšíma pokutama motivováni i kupující (poplatky za registraci apod.) ve spoustě „pokrokových“ evropských zemí.

Takže je to plivnutí do tváře. Soud akorát umožnil přenést zodpovědnost na bedra zákazníků místo automobilek a zákonodárců.

 

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: stř 28 úno 11:37
od jerry
Nejsme v rozporu. Správně píšeš o pokrokových zemích v uvozovkách. Ten "pokrok" je specificky typický pro EU, která vytvořila mix nesmyslných dotací a daňových zvýhodnění, které nakonec vždy poškodí uživatele. Teď se ukáže, jak spravedlivý je soudní systém v dalších řízeních. Logicky by totiž měly následovat žaloby na výrobce a na vlády od poškozených klientů. A výrobci by měli poškozené odškodnit. Že se tak možná nestane? Potom snad poškození prohlédnou a poznají, že EU není ten ráj na zemi. A zvolí ty, kteří chtějí ten neefektivní spolek zrušit.

Re: Nafta patří do kamen.

Napsal: stř 28 úno 12:16
od Spectral
Fikce budoucnosti píše:Soud rozhodl, že obce a města mají právo libovolně omezit či zcela zakázat vjezd na své území všem vozidlům se spalovacími motory. Dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce".
To, čemu dnes někteří příznivci zážehových motorů tleskají, se bohužel brzy obrátí i proti nim samým. Ač jsem sám odpůrce dieslů, nemohu přehlédnout, že dieslovými motory to jen začíná. Benziňáky budou na řadě hned po nich :(