Nafta patří do kamen.

Které palivo je to pravé pro či ono auto?

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod mattonecz » čtv 12 dub 08:09

a v Nat95 taky nejni? nebo na to vojaci nejezdej :D
Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 180Ps/290Nm
mattonecz
Mistr volantu
 
Příspěvky: 553
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod řidičBOB » čtv 12 dub 11:04

Tam ten líh tolik nevadí, jako MEŘO v naftě.
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 17342
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod driver » pon 16 dub 09:45

DPF a nadměrné závady jsou kecy stejné jako třeba závady turba.
Byly vadné série, byly výrobní vady, byly nepovedené konfigurace celých sérií motorů, ale v celkovém objemu prodejů to je naprosté minimum. (Stejně jako závady turbín)
Kolega z Phy jezdí TDI Golfa pátý rok a tankuje téměř výhradně u http://www.way24.cz na zličíně případně Verva Diesel ale pozor, nikoliv u Benziny ale v Praze na Krejcárku, kde je značka Star. (Druhá značka majitele Benziny)
Jezdí krátké trasy po městě, často motor ani neohřeje, a nezná nějakou častou regeneraci DPF a nedává VIF ani jiná aditiva.
Některé motory po městě tu častější regeneraci spouštějí, a DPF čistí i tak dokonale, a některé se ani po městě nezanášejí...
Ta auta, co mají s DPF potíže jsou nejčastěji postižena závadou, ale není to vlastností konstrukce. (!)
Potom tady jsou jiné vlivy jako styl jízdy, chip, servis kde dělají učni atd...
Kdo provozuje auto se závadou nebo šrot, a nadává na koncepci, je totální hlupák
Navazuji hlavně na současnou dobu přímovstřikových benzínů s DPF .
Jsou jistě režimy, kdy je benzín příhodnější než nafta, ale to dogma, že DPF = průser, je totální bullshit
Viděl jsem DPF po 300.000km rozříznuté a vypadalo jako by bylo rok staré, zanesení minimální, je to úplně stejné jako když v devadesítkách byli všichni na prášky z KATu u Favorita a sháněli stovky, stodvacítky, žiguly.... :))
Cyklisto, sesedni z kola !
Uživatelský avatar
driver
Mistr volantu
 
Příspěvky: 869
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod řidičBOB » pon 16 dub 10:03

Nooo...nic není černobílé. Tchán má Octu 2.0TDI 103kW. Bydlí kousek za Phou a v podstatě jezdí jenom kolem komína a občas po doktorech do Phy (to má od baráku cca 30km). DPF se mu pravidelně rozsvítí tak 1x za měsíc/dva.
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 17342
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod driver » pon 16 dub 10:42

To jsem měl od 2004 BKD a bylo to fajné autíčko, do dvou kil se nikdy nic nerozsvítilo ani klima nepokazila a pak prodej.
I pravý špígl měl autoclonu...
Edition100 v bílé kůži černá metla... Hmmm... :D
Cyklisto, sesedni z kola !
Uživatelský avatar
driver
Mistr volantu
 
Příspěvky: 869
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod řidičBOB » pon 16 dub 10:45

Tohle je podstatně novější a ke dvou kilům se to ani neblíží...
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 17342
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvekod driver » pon 16 dub 10:46

No vidíš, tak PD bylo bez problémů a CR najednou není, to jsou paradoxy, viď.
Cyklisto, sesedni z kola !
Uživatelský avatar
driver
Mistr volantu
 
Příspěvky: 869
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Předchozí

Zpět na Nafta vs. Benzin

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník