Auto pro studenta SŠ

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
xinek99
Spolujezdec
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 17 říj 12:55

Auto pro studenta SŠ

Příspěvek od xinek99 »

Zdravím, nejspíš zde podobný příspěvek byl již nespočetněkrát. Každopádně, pomalu mi začíná vrtat hlavou jaké auto po dokončení autoškoly koupit. Jsem student střední školy, do třeťáku bych nejraději již jezdil autem. Do školy to mám cca 10 km, takže denně bych najel dejme tomu 20-30 km, co jsem tak počítal tak bych neměl najezdit více jak 8 tisíc kilometrů ročně. Jsem z většího města, tudíž jsem určitě pro benzín. Diesel pro mě nemá smysl, když dojedu do školy tak se mi ani nezahřeje motor. Rozpočet mám kolem 100 tisíc, s tím že si chci nechat alespoň 20-30k rezervu na případné opravy. Budu rád když mi doporučíte nějaké rozumné auto, koukal jsem nejvíc asi na Octavie, VW, nebo staré Mercedesy. Díky za rady.
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Auto pro studenta SŠ

Příspěvek od jirka87 »

Typově tohle : https://auto.bazos.cz/inzerat/110464156 ... -tazne.php

Proč : naprosto servisní blbuvzdornost. MILIARDA náhrad na všechno v různé kvalitě. Pokud vyskočí ojka blokem, motor ti seženu do 10minut, převodovku tak do 20min. Servisní náklady jsou v ročním součtu násobně menší, než utratí 40letá baba aby nevypadala jak příšera.

Kup si solidní auto, které tě nebude stát ranec na pořízení a na údržbě a zbytek peněz použij na cestování, seznamování se s lidma, výlety s kamarádama. Ta Fabia s přehledem dojede kamkoliv v rámci Evropy. Auto časem zmizí... se rozpadne..někdo ti ho ukradne...zážitky ti zůstanou. Fabia je...Fabia...Ale doveze tě kam potřebuješ a tyhle benzíny jezdí za 6L - prověřeno léty praxe. S nikým se nesrovnávej, neřeš že za 100 koupíš i BMW. Prostě přijdeš k autu kdykoliv, nastartuješ a odjedeš kdykoliv. A až se ti to v zahraničí vysere, typická oprava probíhá přehnaně řečeno tak, že hodíš silou kladivo pod kapotu a auto zase jede.