Stránka 7 z 10

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 18:44
od Lachende Bestien
Volil bych benzínovou jednotku, nenajezdí-li budoucí majitel 30k km+ ročně převážně po dálnici.
Diesel více smrdí a dusí (dlouholeté zkušenosti astmatika), zahřátí na provozní teplotu trvá déle, nižší spotřebu paliva mu neupírám, nicméně velmi trpí krátkými trasami a případné následné opravy stojí majlant (i když mnohé moderní spalovací motory mají taktéž nechutně drahé mouchy).
A je nesmysl u auta s pořizovačkou 750k přikládat velký význam spotřebě paliva.
Ačkoliv to poslední dobou čím dál víc vypadá, že na opici má každý první, ale na banánech potřebuje za každou cenu uškudlit. I za cenu přidušování ostatních lidí. :(|)

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 19:00
od Stepan
Jezdit na benzín bývá u nového auta prostě dražší. A proč házet prachy oknem, že.

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 19:23
od řidičBOB
Když se zadaří, tak ani starý diesel nemusí bylt kasička. Aktuálně se budu znavovat Yetiho z 2013, najeto 360t a ve 250ti se dělala spojka. Jinak vše původní...vstřiky, turbo, hmota...

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 19:43
od mattonecz
Když se k tomu člověk chová slušně, proč ne. Dnešní přímovstřikový turbobenziny na tom nemusej bejt o moc líp.

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 19:47
od Stepan
360t za 4-5 let? Kam ti ty zaměstnanci pořád jezdí? :D
A mimochodem-ono se to prodá, stočí tak na 120kkm, ve 150kkm na budíkách to všechno klekne a novopečený majitel půjde napsat někam na fórum, že se ty nový krámy všechny serou :D

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 20:36
od řidičBOB
#makame!!!
Já to dávám protiúčtem tam, kde jsem to kupoval. Co s tím kdo udělá, je už pak jeho věc.

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 21:19
od Stepan
Budu pečlivě sledovat nabídku Podbáby, zda se tam nějaký řádně yetý Yettík objeví :D
Stejně jsem to udělal při odprodeji svého auta do AAAček. Vozidlo mělo, díky mé mladické nerozvážnosi, poměrně specifickou vadu na exteriéru+neorigo litá kola. Identifikace na webu byla snadná. Jsem čuměl, jakej zázrak z tý vylítaný plečky udělali =))

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 21:31
od řidičBOB
Moje auta se často ani do inzerátů nedostanou, protože je pod rukou dávají dál. Mají totiž poctivý servis, jasnou historii a původ. Většinou na tom také celou dobu jezdí pouze jeden řidič.

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 21:48
od Lachende Bestien
Stepan píše:Jezdit na benzín bývá u nového auta prostě dražší. A proč házet prachy oknem, že.
Protože mám soucit s lidmi s dýchacími problémy? Protože si to můžu finančně dovolit? Zrovna vy s vaším zázemím a rozvíjenými schopnostmi ve vydělávání peněz byste si toho skoro ani nevšiml ve smyslu pociťovaného snížení životního standardu.

Ale rozhodně bych to nenazýval plýtváním. Snad jen v případě astronomických, pro mě naprosto nepochopitelných nájezdů (80k km za rok) a la řidičBob a jeho kolegové/zaměstnanci, u nichž to lze chápat, neboť pravděpodobně nejsou majiteli ropné rafinerie, ani nemohou ovlivnit iracionalitu nastavení spotřební daně zvýhodňující naftu, měření paliva při prodeji na litry ačkoliv má benzín nižší hustotu, takže v přepočtu na kg vychází ještě dráž atd. :-l

Re: Rodinné auto do 750K

Napsal: stř 17 led 21:53
od zabijak33
S tímto nájezdem bude úspora peněz na palivu s naftou do 10k ročně. To mi opravdu ročně nepřijde taková úspora, abych kvůli tomu musel jezdit s naftou. Když se budeme bavit o "normálních" autech a ne skladovkách je spíše pravidlem, že srovnatelně výkonná nafta je dražší než benzín. A ikdyby se potřeby najednou změnily, třeba ta 1,6T v Astře nemá problém s tím, jezdit za spotřebu ne tak vzdálenou naftě. (Samozřejmě legendárních 4,5l/100km to nebude nikdy, ale to je asi každému jasné).
A když už bysme šli do extrému, tak nafta má většinou větší objem, tudíž to nějakou roli hraje v pojistce :-) Samozřejmě už je to zase zanedbatelný náklad, ale rozdíl tam bude.