Stránka 2 z 2

Re: Které z těchto aut vybrat?

Napsal: úte 02 led 15:30
od lampa
Na 1.8 Mitsubishi neni nic v haji. Je to idealni motor. Oproti tvemu peugeotu by i ta zakladni 1.6 jela jako raketa. Jinak do Lanceru se davaly i 1.8 diesely. Diesel poznas jednoduse - ma oznaceni DI-D.
A jeste neco - Passat CC a Lancer opravdu nejsou ve stejne cenove hladine. Jednim vrakem z acek se nenech zmast.

Re: Které z těchto aut vybrat?

Napsal: úte 02 led 15:34
od mattonecz
tak to je vec vkusu no, za me fuj :D

Re: Které z těchto aut vybrat?

Napsal: úte 02 led 16:35
od Blejzr
Vypovidajici hodnota u motoru jsou ty kW ze? Nejde o ten objem motoru (1.6, 1.8, 2.0) ale o tech 95 kW, 103 kW, 105 kW atd.. Je to tak? Jsem v tom uplnej lajk, proto se takhle debilne ptam :D Jelikoz jsem videl auta co maj objem 1.8 a kW 105 a jine co ma 2.0 a kW 103... Chci aby to Mitsubishi proste trochu jezdilo, samozrejme mesto a dalnice klasika, ale kdyz uz budu predjizdet, at se to da seslapnout, ne jako s mym peugeotem, se kterym podradim a sotva pak to auto vubec dojedu.. :D

Re: Které z těchto aut vybrat?

Napsal: úte 02 led 18:06
od lampa
V podstate jo, ale je taky dulezite, pri kterych otackach jsou ty kW dosahovany (tedy kam az musis motor tocit, aby poskytl plny vykon) a dalsi dulezitou hodnotou je tocivy moment, tzv. kroutak. U benzinu bez turba skoro vzdycky +- odpovida objemu motoru, takze motory o objemu 1.6 litru mivaji kroutak kolem 160 nm (takze nekde mezi 140 a 160 nm), 1.8 180 nm, 2.0 200 nm atd. Treba VW delal dvoulitr, ktery mel 85 kW, tedy vykon, ktery ma treba 1.6 Lancer, ale mel kroutak myslim 180 nm, navic v hodne nizkych otackach, takze motor byl pri bezne jizde pruznejsi (nemusel se tolik vytacet, lepe zrychloval do kopcu atd.) nez mensi motory se stejnym vykonem.