250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od oxik »

njn, ale vzhledem k budgetu by se už možná na Ecoboosta taky dostal
V12
Autoškolák
Příspěvky: 67
Registrován: pon 19 říj 12:26

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od V12 »

k86 píše:idealni rada, 2,5T sice legendarni vovackej motor, ale velmi vyrazne pokurvenej fordem.
Takze jede mozan hezky, zvuk luxusni ale kazde nastartovani cekat kdy se to zadre na klice bych uz fakt zazit nechtel
Mno, mam na nom 270 tisic, nevidim dovod, preco by sa mal zadriet na klukovke, ked tam budes liat kvalitny olej 5W-40 A3/B3 a nie vodicku Formula F 5W-30 A5/B5, ktora do konstrukcne tak stareho motora vobec nepatri...
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od k86 »

A jak u ojetiny dokazes to, aby predchozi majitel celou dobu lil olej kterej tam patri a ne ten ajkej doporucuje vyrobce?
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od zdeny »

oxik píše:Když už Mondeo v benzínu, tak jedině 2,5T..vydechlý 2.0i skoro bez výbavy...no nevim
Jo, když máš nízký pud sebezáchovy, kup si 2,5T :-) Ale nepřed si o něm něco načti na tenu - zkušenosti reálných uživatelů, ne jen virtuální kydy od pípy. Tak jako bývalá "legenda" od Fordů (3,0V6 v ST), patří 2,5T k tomu nehoršímu, co s etýká rizika zadření nebo asopň přidření. On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...

Naopak 1,8i (nikoliv SCI) a 2,0i je ta nejlepší volba. POkud ti někdo bude tvrdit, že tomu chybí výkon, tak si zajdi auto někam projet azáhy poznáš, že dotyčný odborník blábolil. Na běžné ježdění stačí v klidu 1,8 (tím myslím ježdění v rámci limitů a stylem, kdy při každém rozjezdu a brždění nehoří gumy). 2,0i je pak zcela bez výhrad. Škoda, že Mondeo s 2,0i nemá 6°převodovku (má ji Mazda, stejné či podobné motory),díky čemuž má lépe poskládané převody a u ní je to pak naprosto výborné. Modeno má převody těžší, neb jich má méně.
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od k86 »

spis si k tomu neco precti ty a nekydej tady od pipy

2,5T R5 ve volvi rezii je velmi spolehlivy motor s realnym najezdem statisicu km. Jenze pak prisel pan ford, upravil motor k obrazu svemu - hlavne segment odvetravani kliky a olejoveho filtru. Do toho doporucoval lit olej castro, kterej vyrazne karbonoval a problem je na svete.

Takze ne kdejakej olej, ale olej predepsanej vyrobcem :P
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od oxik »

Hrozně zajímavý je, že těch 2,5T i ST220 v mk3 ještě dneska jezdí docela hafo. Mám i několik známých, co mají VW V10 5.0TDI a jezdí bez problémů.. Vždycky je to o kusu, my chápeme zdeny, že nic kromě Subaru a teď nově Infiniti nemá smysl pořizovat
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od zdeny »

k86 píše:spis si k tomu neco precti ty a nekydej tady od pipy

2,5T R5 ve volvi rezii je velmi spolehlivy motor s realnym najezdem statisicu km. Jenze pak prisel pan ford, upravil motor k obrazu svemu - hlavne segment odvetravani kliky a olejoveho filtru. Do toho doporucoval lit olej castro, kterej vyrazne karbonoval a problem je na svete.

Takze ne kdejakej olej, ale olej predepsanej vyrobcem :P
A co říkám? Vždyť to sám píšeš, woe. Celou dobu tu je řeč o Fordu. Tak proč do toho motáš Volvo?
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od zdeny »

oxik píše:Hrozně zajímavý je, že těch 2,5T i ST220 v mk3 ještě dneska jezdí docela hafo. Mám i několik známých, co mají VW V10 5.0TDI a jezdí bez problémů.. Vždycky je to o kusu, my chápeme zdeny, že nic kromě Subaru a teď nově Infiniti nemá smysl pořizovat
Jezdí cokoliv. otázkou je, jak se kdo o co stará. nechápu, proč do toho motáš jiný značky. Řeč je o něčem jiném.
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od k86 »

zdeny píše: On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...
co na tom chces vysvetlovat?
prave ze tam lil co doporucoval vyrobce
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)

Příspěvek od zdeny »

k86 píše:
zdeny píše: On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...
co na tom chces vysvetlovat?
prave ze tam lil co doporucoval vyrobce
:)) :)) :)) Nic nevysvětluj, prostě shit motor,u kterýho nevíš dne ani hodiny :)) :)) :)) To o 2,5T platilo, platí a platit bude asi navěky, než zmizí z povrchu zemského.
Odpovědět