Auto do milionu.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod zdeny » pon 23 říj 18:05

Stepan píše:Levorg ovšem není poctivé permanentní 4x4 známé z imprezy. Ale spíše klasický haldex ;)


Jo, je to haldex 1. generace. Jen asi o tisíc světelných let dále. ROFL - takhle mě už dlouho ic nerozesmálo. Co třeva vectroing? Kterej hladex ho má? :)) :)) :))

Ad spotřeba - proč by měla 1,6T žrát? Navíc v poměrně lehkém autě? Jinak pohon je opravdu permanentní 4x4 s mezinápravovýj diferenciálem, ale to není důvod k nějaké užranosti. Jediný moment, kdy tetno motor bude žrát , nastane v okamžiku, když do auta sedne malamut, co si řekne: sedím v Subaru, tak s eukaž. Ale ten datel neví, že jde o rodinné kombi a k závodění slouží jiné modely SUabru. Takže 1,6 bere u huby na plnej céres a pak se vzteká, když mu PPP ukazuje 12-14/100 - což je asi hranice, která v normálním režimu jízdy na silnici, kdy už budeš mít jednak hnědý kaliko, ale taky platit na každým kroku, nejde překonat. Jde překonat při cílené projížďce třeba někde na uzavřen či prázdné trati v S režimu, ale to už zase supluješ sportovní auto obyčejným rodinným kombíkem. Já jsem Levroag (jakožto logického nász´tupce sváých 3 Subaru ) zařadil do výběru dalšího auta, až mi skončí odpisové období Outbacka auž Xkrát jsem se v tom byl svézt. Jak v Opavě, tak v brně, ale i v Olomouci u dýlerů. Běžnou jídzou jsme zcela bez omezení dosáhnul spotřeby POD 7/100, věřte si tomu nebo ne. A při ostřejší jízdě, kdy jsem neohrozil sebe, ani auto, ani ostatnbáí, to bylo kolem těch 10-11. Takže představit si 14 sice dovedu, ale nedovedu se už moc vžít do role toho, kdo by seděl v dnešním provozu za volantem. Blázen, nebo šílenec. To si vyber sám. A nebo skákáním po Praze, ale tam to asi není relevantní provoz...

Ještě uvedu detail- pokud si toto auto kopupí vyježděný zkušený řidič, což leccso řídil, tak i on stejně dříve narazíé na své limity, než na chybějící výkon. Výkon bu scházet leda tak na dálnici v D, kdy asi Levrog nebude upalovat 4 hoidny v kuse rychlostí 200km/h. To asi snad rozumný kupec od něj nečeká. Ale kde Levroga ocení,. tak na běžných cestách, technických, zatáčkovitých, kde ocení podvozek (ten vybočuje z dnešní producke dané cenové kategorie o několik krokodýlích délek) a jeho sportovně kultivované naladění. Tzn. díky vectoringu se auto chová zcela jinak, než běžné RWD, či i staré SUbaru se 4x4, drží extrémně dobře stopu, prostě auto řídíš ty, nikoliv auto tebe a přitom všem z tebe nevytřese duši.

nemá cenu to psát něco, co si může každý zkusit. Je to o tom, zvednout prdel, jít k dýlerovi, svézt se, nebo si auto půjčit (za poplatek) a pak napsat své dojmy. Zajímavé je, že celý motoristický svět o levorgu píše s nadšením, jedna recenzte vedle druhé, ale u nás se najdou koumáci, co-aniž by se svezli-už vidí, že to žere, nejede a kdesi cosi... Takový miluji (olovem do palice).
zdeny
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 125
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod Stepan » pon 23 říj 18:57

Nadáváš na odsuzování bez zkušeností a po internetu poznáš, že jsem v tom nejel. Co ty seš za případ =))

Add nadšení (linky na konkurenční weby klidně smazat)

Tady přiznávají, že to rozumně žere jenom při předpisové jízdě, jakákoliv akce ji žene vzhůru. Takže sice podvozek vybočuje z dnešní producke dané cenové kategorie , akorát musíš jezdit pomalu, jinak to žere jak prokoplý
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/a ... 44691.html

Tady píšou, že jen člověk přestane hypnotizovat měřák spotřeby, žere to přes 10
http://autobible.euro.cz/rychly-test-su ... avni-roli/
Další rozežraný test:
http://www.auto.cz/test-subaru-levorg-1 ... plne-staci
A další:
https://www.autorevue.cz/test-subaru-le ... ticleStart
Lokální redaktoři taky radostí neskákali:
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -vitany/?2

Jedinej zdeny, kterýmu i 300 koňový MPS žralo pod 9 s tím jezdí za 7 jak nic. Jen jestli ty nám trošku nekecáš ;;)

E: A sprintmonitor ti taky za pravdu nedává. Na to, že tam chodí jenom samý šetřílci a pavproch, ty spotřeby nevypadají moc růžově:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... evorg.html
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1060
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod mattonecz » pon 23 říj 19:38

Takže verdikt je, že je to rozežraný :D na 1.6T v dnešní době i slabý. A CVT.. fuj
Opel Astra K 1.4T 92kw
mattonecz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 197
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod zdeny » úte 24 říj 05:14

Stepan píše:Nadáváš na odsuzování bez zkušeností a po internetu poznáš, že jsem v tom nejel. Co ty seš za případ =))

Add nadšení (linky na konkurenční weby klidně smazat)

Tady přiznávají, že to rozumně žere jenom při předpisové jízdě, jakákoliv akce ji žene vzhůru. Takže sice podvozek vybočuje z dnešní producke dané cenové kategorie , akorát musíš jezdit pomalu, jinak to žere jak prokoplý
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/a ... 44691.html

Tady píšou, že jen člověk přestane hypnotizovat měřák spotřeby, žere to přes 10
http://autobible.euro.cz/rychly-test-su ... avni-roli/
Další rozežraný test:
http://www.auto.cz/test-subaru-levorg-1 ... plne-staci
A další:
https://www.autorevue.cz/test-subaru-le ... ticleStart
Lokální redaktoři taky radostí neskákali:
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -vitany/?2

Jedinej zdeny, kterýmu i 300 koňový MPS žralo pod 9 s tím jezdí za 7 jak nic. Jen jestli ty nám trošku nekecáš ;;)

E: A sprintmonitor ti taky za pravdu nedává. Na to, že tam chodí jenom samý šetřílci a pavproch, ty spotřeby nevypadají moc růžově:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... evorg.html


Dokázat, že "to" žere se dá velmi jednoduše. Na tom není nic těžkýho. Redakčním testům nevěřím ani za mák. Sám jsem se přesvědčil o lžích a nepravdách z redakčníc testů o svém Infiniti G37 4x4, když pepa tvrdil (neznám jeho příjmení, ten tlustej plešatej), že to žere jako prokopnutý a pod 12 se to prostě nedá za žádných okolností stlačit, kdybys dělal, co chtěl. A ejhle navzpory této informaci jsem si stejnou G37 se 4x4 koupil a jezdím vesele dálky pod 9 a město za 11-12. S levrogem, kterého testovali také, tvrdili, že žere a běžná jízda je 10. Už tenrktá jsem se smál, protože jsem Subaru měl několik včetně 3,0 a vím, že prostě jezdí za daleko méně (včetně toho 3,0). Jenže jsem si říkal, že je to turbomotor, který se chová jinak (= žere daleko víc, než NA motory při prudším sešlápnutí pedálu) a proto jsem očekával, že při zkušební jízde se to potvbrdí. Ovšem, jak se znovu ukázalo, ono to lze i pod 7, jde to, jen musíš chtí. Samosebou nezpochybňuji, a to jsem potvrdil již večer, že když se "chce", jde to za daleko víc. Ale proč? Kdo is tohle auto pořídí, tak ne ná závodění, ale jako rodinné auto. A smysl jízdy s rodinou je jet pohodlně, svižně, rychle, ale také úsporně. A to Levrog umí parádně, zejména díky velmi dobrému sladění motoru s řevodovkou. Ale darmo tady něco vysvětlovat, tady samenj expert, co zná všechno pod sluncem, bud tvrdit opak. Moje zkušenost je cenná pro mě, protože benzín si platím sám a nemám tedy důvod se snažit dokázat, že s 1,6T pojedu za 14. proč? Jsou to mý prachy a cílem je jet levně. A to dokážu a dokazuji denně s kterýmkoliv autem. Nakonec, mé záznamy v PC, které si vedu již déle než 10 let, hovoří daleko víc, něž nějaký spriotmonitor. Jsou to moje čísla, objektivně dosažená po x set tisících km na 6 auetch a ta jsou pro mě směrodatná. Mohu ti je kdykoliv předložit, abys byl v obraze, za kolik se skutečně dá s čím jezdit.
zdeny
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 125
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod oxik » úte 24 říj 05:45

Vylez už z ty svy bubliny..
BMW 740iA
Ford Mondeo mk4 2.0 TDCi
Uživatelský avatar
oxik
Letec
 
Příspěvky: 1590
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod řidičBOB » úte 24 říj 07:15

Ten jede zase bomby! :))
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 15745
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod Stepan » úte 24 říj 07:33

Spotřeba je relevatní faktor pro většinu lidí, i zde na fóru. I BOB si koupil nakonec naftu, oxik to má fplynu (teď už taky v naftě) a dalo by se pokračovat až ke mně, nakonec jsem při objednání posledního auta šel taky do TDI.

Otázka je, proč tedy vysolit přes 0,75 mililonu za benzínové, sportovně nadělné, kombi, když s tím pak stejně jezdíš jak s hnojem :-\

E: Mimochodem, jeden můj příbuzný má naftové SUV. Neustále mě poučoval, jak je potřeba jezdit svižně, ale úsporně a že to on dělá a proto mu to nežere. Naprosto nesmysl čísla (258 diesel koní, údajěn furt pod 7,5) Pak mě někam vezl a když jsme poslední kilometr na parkoviště dojížděli na neutral, s koncovouvou rychlostí kolem 15km/h, pochopil jsem :D
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1060
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod mattonecz » úte 24 říj 08:40

a zdeny je troll nebo to mysli vazne? :O
Opel Astra K 1.4T 92kw
mattonecz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 197
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod řidičBOB » úte 24 říj 08:57

Aktuálně jezdím v dieselSUV (320k) a tedy úchylárnu pod 7,5 si ani neumím představit. Spotřeba totožná s GR - prostě 10 :D

mattone: obávám se, že zcela vážně :))
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 15745
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Auto do milionu.

Příspěvekod Stepan » úte 24 říj 09:29

Bob: Ti bond prodal X5? :D
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1060
Registrován: sob 05 bře 01:27

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků