Stepan píše:Takže na garančky do pšonska?
A proč jako že ne? Tisíce malamutů lezou s kdečím k náckům a to ti nevadí? Kamaráde, dělal jsem obchod s Polákama přes 14 let, takže ti to řeknut takto: odfiltruješ zrno od plev. To nějaký čas trvá. Ale pak přes to nejede vlak. Kdežto unás... darmo mluvit. Byl jsi u nás někdy ve "značkovým" servise? Pokud ano, tak víš, co mám na mysli... Manažírkové v modrých košlikách a brejličkách se zlatou obroučkou, věk ideálně tak 22-30 let. Ale na dílně malamuti nejhrubšího zrna, který, když zatloukají hřebík, drží i kladivo obráceně. Včera to vařilo někde knedlíky a dnes to ve "značkovejch" montérkách opravuje auta. Tak teď si zajeď do Polska. Ono možná rozdíl je ten, že poláci dokáží opravit kdejaký100x bouraný vrak způsobem, že to máš problém poznat. Tím chchi říct, že auta znají, na rozdíl od našich machýrků. To samé platí o motorech. A ještě jeden zcela zásadní fakt, který u nás není - Poláci se snaží ne hned vše měnit, protože to je o penězích, ale opravit. A mnoho z toho, co u nás "odborníci ve značkovém servisu vymění" oni mnohdy opraví.
Měl jsem možnost vidět dílnu, kde Infiniti servisují-v POlsku je Infiniti o dost běžnější zančka, než v našem prdelákově, taktéž v Rusku a na Ukrajině. Takže auta znají, servisují opravují atd zcela bez potíží a ve velmi dobrých sersvisních podmínkách, kde jsou lidi, co této značce dost dobře rozumí (což, kdybys nepochopil, vyplývá z toho, že tam je tato značka o dost hojnější). Dokonce mají své rozsáhlé diskuzní forum, kam chodím často a dozvím se hromadu věcí. A toto forum je navázáo na G37 forum z USA, kde jsou věci, o kterých se nikomu v ČR ani nesní -od servisu, opřes tuning atd...
Takže Infinti není vůbec třeba se obávat, servis je zajištěn. Sklad ND je v Německu, jen tak mimochodem, takže dodací lhůty tě taky nemusí strašit, kdyby ses na tohle ptal.