Stránka 3 z 6

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: ned 24 zář 18:02
od řidičBOB
Tak to dejme tomu, že po cca roce a něco, se ti v naftě zaplatí rozdíl v pořizovací ceně...

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: ned 24 zář 18:09
od mattonecz
http://www.opel.cz/tools/wltp-jizdnihoc ... aliva.html
tady má Opel už trochu reálnější měření spotřeby

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: ned 24 zář 18:44
od lampa
M.Z. píše:
lampa píše:Ano, jelikoz na volnobeh motor produkuje docela dost pevnych castic. A jelikoz volnobeh je nejcastejsi v mestskem provozu, kde neni moc prilezitosti se jich zbavit, zadelava se na problem. V tomto rezimu se ti snaze zakarbonuje samozrejme take turbo, u ktereho navic muze hrozit vetsi pravdepodobnost pruniku oleje.

Odkud takové informace čerpáš? Zakarbonování je snad konstrukční problém a ne vina vypnutého S/S, ten má mnohem větší (negativní) vliv na životnost motoru, než tebou udávaná varianta.
A zas tak dlouho ty auta na volnoběh nehrkají, u žádného auta jsem s tím neměl problém.

Pokud by te to zajimalo hodne, tady mas dvousetstrankovou studii: https://dspace.mit.edu/handle/1721.1/85538
Pise se tam mj.: "Unfortunately, these engines are also associated with increased PM emissions when compared to con
ventional SI engines [3]. This is especially apparent during cold-start and cold-idle operating conditions [4]"
Tedy ze u primovstrikoveho motoru se nejvic sazi tvori behem studeneho startu a volnobehu. Co se dieselu tyce: https://books.google.cz/books?id=s5_OCw ... &q&f=false. "Idle in diesels is cold and sooty", tedy volnobeh je u dieselu studeny a coudivy. Ale toho, ze zakarbonovani hrozi pri male zatezi, je plny internet. A samozrejme volnobeh je nejmensi mozna zatez. Takze pouzivanim S/S je mozne zakarbonovani zmirnit. Nektere naftaky te dokonce po urcite dobe volnobehu varuji, prave, kvuli ochrane filtru. Motor byl navrzen pro pouzivani start-stopu, takze by ho mel vydrzet. Samozrejme pri popojizdeni v kolone bych ho taky vypnul.

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 25 zář 08:26
od M.Z.
Takže, konstrukční problém, nějaké (ne)vypínání S/S to už nespasí.

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 25 zář 12:28
od Shr3k
Také uvažuji v létě o Insignii, Country Tourer se 260k benzínem. Teda ještě se v tom budu muset svézt a otestovat ten 210k diesel, ale nemyslím, si, že by mě nějak dokázal nadchnout, i když má AdBlue, taková střela jako v Alltracku to asi nebude.
Zatím mám tedy vybráno 2.0 TURBO (191kW/260k) Start/Stop AT8 4x4 (ZQ3,2ED,ABZ,UVX,LPDW,BS1,XK0,C3U,AKO,BBQ,TASM,A53,KA1,WZI,ANY,U2Q,AW7,UTT,RV1) ceníkovka 1158600, tak uvidíme, jak se pochlapí při osobním jednání.

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 25 zář 19:36
od M.Z.
Dělají i verzi GSI, to je ono?

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 25 zář 20:57
od mattonecz
Ne. tak pak dej vědět na kolik se dostaneš. tak -20% určitě počítám

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: stř 27 zář 17:52
od Shr3k
M.Z. píše:Dělají i verzi GSI, to je ono?
Ne, CT je zvednutej kombajn.
opel-exclusive.jpg

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: stř 27 zář 18:42
od greg
Pekne sa im to auto podarilo skazit po stránke vzhľadu (subjektívny názor)

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: stř 27 zář 19:40
od ctrl_j
No vidis, ja to mam presne naopak. Soucasna s ostrejsimi rysy je povedenejsi.