Combi kolem 50 000,-

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Fanda
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: sob 19 srp 15:41

Combi kolem 50 000,-

Příspěvek od Fanda »

Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně výběru auta.
Scháním auto pro denní dojíždění cca 40 km ( 75 % mimo město, 25 % město ) a občasné výlety .
Chtěl bych se zeptat, zda někdo máte zkušenosti s Fordem Focus 1.6 74kW r.v 2005 , zda má dostatek výkonu třeba i pro občasné výlety ( 4 lidi + zavazadla/ kola) .
Jsem student, takže scháním i něco aby to moc nežralo, proto se dívám spiš po tomto obsahu , než po 1.8/2.0 (popřípadě jaký je rozdíl ve spotřebě )
Pokuď máte jiné návrhy, sem s nima :)
Díky za rady
vasedokladyprosim
Autoškolák
Příspěvky: 24
Registrován: úte 10 led 22:40

Re: Combi kolem 50 000,-

Příspěvek od vasedokladyprosim »

Ahoj,

Před časem jsem řešil podobný problém. Vybral jsem si Oktávii I 1.6 (hatchback), rv 2001. Pro mé účely (podobné jako ty tvoje) mi to postačuje i když spousta lidí namítne: "je to slabé, netáhne to a je to kur** liné", avšak nejem závodník a potřebuji jen jezdit. Jinak auto jsem pořizoval na horizont 3-4 roky.

Pro verzi kombi, kterou vyžaduješ a spokojíš se s OI bych se podíval po verzi 2.0, pokud by ti postačovala verze 1.6, tak i to se dá skousnout motorově. U verze 2.0 se na forech hodně probíralo, že to žere olej, rozvody a v neposlední řadě pro studentíka je dražší pojistka (3500Kč ty hodně nízké relace). Co se týče spotřeby, tak bude cca stejná 6-9l. Záleží jak jezdíš, ale u 2.0 využiješ ten výkon, když pojedeš na ten výlet. Blbý je, že za 50k koupíš auto, ale musíš mít ještě druhý budget na prvotní servis.

Ještě mě napadl Renault 1.6 16V. Jede to docela slušně a dá se s tím jezdit za 6l. Hitparáda to co se týče prostoru (i vzhledu) s porovnáním O1 není, ale je to podstatně levnější. Dá se sehnat za 30-40k rv 2001 a zbyde ti ještě na servis.

Snad jsem trošku pomohl :)
Fanda
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: sob 19 srp 15:41