Kterou MX5

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
jerry
Letec
Příspěvky: 3346
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Kterou MX5

Příspěvek od jerry »

Jezdit budu jenom v létě, ale často potom parkovat přes noc venku. Upřímně plachta mi přijde víc klasika, ale pevná zase větší klid. Nabízí se obojí, volba by byla na mně. NC bylo před FL dost plovoucí, ale pokud tam je sportovní podvozek s Bilsteiny, tak by to mělo být v pohodě. Je to tak?
Naposledy upravil(a) jerry dne ned 01 říj 14:43, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Kterou MX5

Příspěvek od Vrooom »

Ted v testu motortrendu zminuji ze pevna skladaci strecha s vetsi vahou se projevuje diky mekcimu zadnimu odpurzeni u ND. Ale nevim zda se to tykalo i NC.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Kterou MX5

Příspěvek od jarka »

Pokud má pevná střecha praktický využití z důvodů parkování venku tak bych do ní taky šel, u auta který by parkovalo většinu času v garáži ale ani náhodou - více hmotnosti, složitější mechanismus, atd... Navíc alespoň na NB to plátno stojí rozumný peníz a není třeba se nějak extra obávat výměny.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
jerry
Letec
Příspěvky: 3346
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Kterou MX5

Příspěvek od jerry »

Myslel jsem samozřejmě NC před FL, hlava myslí, ruce píšou něco jiného, už opraveno :D

Pokukoval jsem po Z4 Coupé, několik jsem jich zkouknul, ale vždy tam bylo dost podstatné ale a výběr je malý. Tak se rozhoduji mezi Z4 Roadster a MX-5. Každé má v mých očích své. Z4 má jeden z nejlepších R6, k tomu image BMW. I když v D, kde hodně jsem, zrovna moc renomé kvůli výrobě v US nemá. Miata má velkou výhodu v malé hmotnosti a provoz bude levnější. I výběr je lepší, nejraději bych zachovalé auto po 1.majiteli.

Svezl jsem se obojím, miata se se špérou mi zdá hravější, vnímání rychlosti je tam víc bezprostřední. U Z4 zase bezva zvuk motoru, ale špéra by se musela dodělat. Bylo by fajn lehké auto jako miata se šestiválcem. Ale jedno vylučuje druhé. Možná by bylo fajn mít obojí :D Ale zatím je jen 1 volná garáž, tak musím vybrat. Nakonec to bude asi nejdřív ta miata.

Při koupi asi hlavně hlídat korozi, co? U NC 2.0 by vždy měla být špéra, chtěl bych hned i sport podvozek s bilsteiny. Nějaký podstatný zádrhel, který hlídat?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Kterou MX5

Příspěvek od Vrooom »

Pocit hravosti hodne ovlivnuji kola, na R18 225/255 auto pusobi o dost vic usazene nez na zimacich R17 225 vsude dokola, i rizeni je s tema lehkyma kolama lehci, auto se taky na nich trochu vic vlni. Mne se libi i kabrio Z4 :-)

Btw nedelala se Z3 taky v USA? A jaky je to ted cool auto ...
jerry
Letec
Příspěvky: 3346
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Kterou MX5

Příspěvek od jerry »

Za sebe neříkám, že se Z4 nebo Z3 nelíbí. Naopak ;) Jen mě překvapilo stanovisko Germánů. Hrozně třeba berou Z1. Ale odpovídá to jejich přesvědčení, že co je německé, je nejlepší. I když to už dávno není pravda. Třeba revitalizace domu, kde tam mám byt, probíhá se stejnou "kvalitou" jako v ČR. A žádní Ukrajinci, pěkně Němci. Staří Germáni už jen kroutí hlavou :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Kterou MX5

Příspěvek od Vrooom »

Btw tohle je teda exkluzivni kousek, ale taky pomalu za cenu noveho ...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 87459.html#

Specifikace perfektni.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Kterou MX5

Příspěvek od jarka »

Zrovna včera mi volal kámoš, že měl o víkendu 2 dny po sobě srovnání mezi novou ND 2.0 a Z4 roadster (před face, jestli to říkám dobře, s 230ps) a byl ze Z4 dost zklamanej. Dokonce mi to dneska ještě zase zklamaně opakoval. Furt čekal super zátah a zvuk R6, ale nějak se to díky hmotnosti a utlumenýmu oem stavu sání nedostávalo. Navíc říkal, že ta hmota byla strašně cítit na brzdách před každou zatáčkou. Co si uměl představit, tak tu silnější 3.0si s kratším převode, svorem a velkýma brzdama (asi tak jak to má pavproch :) - prostě nasypeš 150k+ a máš rozumný auto) a pak že by to stálo za zvážení. Když jsem vybíral miatu a zvažoval jsem Z4, tak mě mě jí taky jeden kluk (bývalý majitel) dost nedoporučoval, že je to málo hravý a zbytečně těžkopádný.

jerry: myslím, že s miatou chybu neuděláš ("The Answer Is Always Miata") :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Kterou MX5

Příspěvek od Vrooom »

Minimalne u 3.0si vede z motoru trubka do interieru ve ktere jsou dve peny. Kdyz se vytahnou tak to zni dost zajimave. (sound generator mod). Se Z4 hlavne opatrne, ted jsem se dozvedel o jednom specialistovy v okoli co se s ni pokousel driftovat a skoncil v piruetach @-)
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Kterou MX5

Příspěvek od d1.8t »

jarka píše: prostě nasypeš 150k+ a máš rozumný auto
Bych to už skoro viděl jako univerzální poučku.
RWD
Odpovědět