Stránka 3 z 12

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: pát 21 dub 17:28
od řidičBOB
Nevím, jestli BMW udělalo v bezrámových oknech pokrok, ale co jsem kdy jel s bezrámovým BMW, tak nad 180 to opravdu nehezky svištělo :-( To bych asi v autě nechtěl, ani kdyby nestálo přes milion...

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: pát 21 dub 17:30
od olda
M.Z. píše:Klikni a Zkopíruj odkaz z horní lišty (ctrl-c) vlož do textu (ctrl-v.) Rád bych se mrknul.

Hahaha....to se řekne.....jako přílohu k mailu no problem, ale tady je to nukleární věda......... :D

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: pát 21 dub 19:54
od mmira
M.Z. píše:Podvozek zvládám tak, že se mi jevil rozteklý...
presne to byl muj dojem po projeti hned prvni zatacky. jak jsem do toho tehdy sedl ze sveho veterana a tohle se prehouplo ze strany na stranu, tak mi nehezky zatrnulo.

snad bude prilezitost, abych to zkusil s temi bilsteiny

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: pát 21 dub 20:07
od M.Z.
Naprosto jiný khár.

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: pát 21 dub 20:55
od Michal12
Zajimalo by mě, jaké jsi dostal podmínky na M3 (kolik %). Je to na nové auto či předváděčku?
Pokud nechceš psát veřejně, kdyžtak mi napiš soukromě private message (teda jestli to tady na fóru jde? :)

Díky moc.

maciak píše:Ahojte,
sice uz roky sledujem toto forum ucet som si zaloliz az teraz. Par ludi z fora poznam aj osobne.
Veberam medzi m2 a m3.
Bol som rozhodnuty ist do m2 ale predajca v BMW mi dal tak dobru cenu na m3 ze cenovy rozdel je asi 5k.

M2
manual
MP vyfuk

+lahsia
+zabavnejsia
+lepsi zvuk
+krajsia

-chybaju nejake prvky vybavy
-prilis puta pozornost
-nie prilis prakticka

M3
manual
competition packet
v principe okre stresneho okna a nejakych prkotiniek typu fajciarska vybava a tazne vsetko

+menej napadna
+praktickejsia
+lepsia vybava

-tazkopadnejsia
-menej zabavna
-trocha divny zvuk

Auto bude na denne dochadzanie do prace a mensie vylety, ziadne zavodenie, ani nic podobne (nato mam motorky).

Rad by som pocul nazor miestnych expertov.
Dakujem za kazdy nazor.

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: sob 22 dub 07:26
od maciak
25%+
Som viac menej rozhodnuty ist do M3 s CP, este doladit nejake detajly.
Trocha sa bojim tych 20'' ci to radsej nezmenit za 19''
Skusal niekto odtialto jazdit viac km s CP a vie to porovnat bez CP?
A na deaktivaciu ASD staci odpojit asd jednotku v zadu? Ak sa pametam Bond ty si to tak robil ze?

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: sob 22 dub 08:15
od 911T
Nesiel som v tom aute, ale zo skusenosti by som vzdy dal prednost R19 pred R20. Akokolvek je podvozok odladeny, tie nase cesty jednoducho nie su na nizke profily vhodne. Ja viem ze ked je to poistene tak to clovek az tak neriesi, ale aj vymena pneu ci disku cez poistovnu je zbytocna otrava. Navyse chovanie auta tym tiez akurat utrpi.

Inak neuveritelna zlava. To by bol hriech kupit nieco ine. :)

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: sob 22 dub 08:45
od Michal12
Nick Murray rika, ze i na tech 20 je to mnohem pohodlnejsi nez standardni M4.(video cca 2:20)

https://www.youtube.com/watch?v=LWJiGTpQlJw

Pro me teda ty Competition Pack 20 kola delaj to auto, ted jsem par kousku videl a srdicko zaplesalo.

maciak píše:25%+
Som viac menej rozhodnuty ist do M3 s CP, este doladit nejake detajly.
Trocha sa bojim tych 20'' ci to radsej nezmenit za 19''
Skusal niekto odtialto jazdit viac km s CP a vie to porovnat bez CP?
A na deaktivaciu ASD staci odpojit asd jednotku v zadu? Ak sa pametam Bond ty si to tak robil ze?

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: sob 22 dub 09:07
od M.Z.
U M3 by se repráky měly dát odpojit jen konektorem, mně to musel borec vypnout (stejně jako start-stop) přes noťas. V ofiko BMW to nedělají, resp. nesmí.

Re: BMW M2 vs M3

Napsal: sob 22 dub 09:18
od Bond007
maciak píše:25%+
Som viac menej rozhodnuty ist do M3 s CP, este doladit nejake detajly.
Trocha sa bojim tych 20'' ci to radsej nezmenit za 19''
Skusal niekto odtialto jazdit viac km s CP a vie to porovnat bez CP?
A na deaktivaciu ASD staci odpojit asd jednotku v zadu? Ak sa pametam Bond ty si to tak robil ze?
20" jsou v pohode, nebal bych se toho.. asd jen odpojis konektor vlevo v kufru.. 25% je nabidka kterase asi neodmita..