Kia Cee'd SW nebo Renault Mégane Grandtour?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Sheea
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: pon 13 úno 21:47

Kia Cee'd SW nebo Renault Mégane Grandtour?

Příspěvek od Sheea »

Zdravím,

hledáme s manželkou rodinné auto do cca 150 000 Kč v benzínu a asi nejvíc nás zaujala tato 2 auta:

Kia Cee'd SW: https://www.sbazar.cz/lukas.andres/deta ... -16i-kombi
Renault Mégane Grandtour: https://www.sbazar.cz/rimmsy80/detail/2 ... ult-megane

Můžete mi poradit, co vybrat? Případně máte zkušenosti s něčím lepším?

Předem díky.
Hurec
Autoškolák
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25 říj 15:45

Re: Kia Cee'd SW nebo Renault Mégane Grandtour?

Příspěvek od Hurec »

Koukni spis na focusa.
Lepsi nez korejec a francouz...
Sheea
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: pon 13 úno 21:47

Re: Kia Cee'd SW nebo Renault Mégane Grandtour?

Příspěvek od Sheea »

Je pravda, že jsem laik, ale podle toho, co sem kde přečetl, tak Renaulty měly problémy hlavně s dvojkovou řadou. Ta trojková už je kvalitou jinde, ale bohužel špatná pověst jim zůstala. Díky tomu je jejich cena nižší, případně člověk sežene za stejný peníze novější auto s lepší výbavou nebo menším nájezdem...Co se týče Ceeda, tak konkrétně u tohoto auta mě zaujal nízkej nájezd za tu cenu a vyšší výkon (i když někde sem četl, že je to srovnatelný s 1.4 Meganem, myslím). Nějakýho "mladšího" fíkuse za 120 000 Kč s takovým nájezdem jako má ten Ceed sem nenašel. Případně za 150 000 Kč s takovou výbavou a stářím jako ten Megane. Pokud teda nepočítám nabídky bazarů, kterejm bych se chtěl vyhnout )špatný zkušenosti).

Ale jak říkám, jsem laik, takže si samozřejmě nechám poradit. V čem je fíkus tedy lepší?

Asi by se slušelo říct, že auto budu využívat do práce - 5 km a 5 zpět, 1-2x týdně do obchodňáku 10+10 km. a občas na víkendové výlety s dětmi (2 autosedačky).
Noldo
Řidič začátečník
Příspěvky: 150
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: Kia Cee'd SW nebo Renault Mégane Grandtour?