Tahač koní
Napsal: pon 24 říj 22:03
Podnikání se pomalu, ale zatím jistě rozjíždí a já už přemýšlím, jaké budu potřebovat za rok výdaje.
Aktuálně jsem začal polemizovat o autě. Bude to doslova tahač koní, který sem tam vytáhneme buď na akce nebo pro zákazníky. Nějak se nemůžu rozhodnout, jestli benzín nebo naftu. Na jednu stranu mně láká krouťák naftového motoru. Na stranu druhou cesty budou max 10 000km/rok, ale zase dostatečně dlouhé (min. 60km na zátah). Nevím, jestli by v tomto případě naftový motor zbytečně netrpěl.
Co se podmínek týče, tak potřebuji následující.
Dostatečný výkon, aby utáhl přepravák na 2 koně - s mými cvalíky by to bylo kolem 2,5t na kouli.
4x4 - většinou do lehčího terénu, ale když zaprší, tak by byl problém.
(bohužel) automat - S autem bude jezdit i ženuška a ta si bohužel s fofrklackem moc nezadá. Jinak nemáte někdo zkušenosti, co říká automat na 2,5t vozíky? Nemají s tím problémy?
Cenu si představuji tak kolem 100-150 000 Kč. Nechci do toho zatím vkládat moc, musím expandovat na důležitějších místech a taky nečekám, že nám auto vydrží dlouho - max 3-4 roky a potom už snad bude na něco lepšího.
Když si to po sobě přečítám, tak mně hned napadá AMERIKA! , ale třeba mně nadchne i něco jiného, jen to neznám
Jeep Grand Cherokee (nebude 4,7i V8 zbytečně moc výkonné a žravé?). Ještě mají i naftové motory, ale dá se jim věřit?
Chevrolet Traiblazer 4.2i
Mitsubishi Outlander 2.4i
Mitsubischi Pajero 3.0 V6
Bohužel v tomto segmentu aut jsem opravdu panic a zkušenosti mám jen od známého ze závodů a jeho Fordu F-150 2010 4.6 V8, který už je na mně i moc veliký, ale hlavně drahý.
Aktuálně jsem začal polemizovat o autě. Bude to doslova tahač koní, který sem tam vytáhneme buď na akce nebo pro zákazníky. Nějak se nemůžu rozhodnout, jestli benzín nebo naftu. Na jednu stranu mně láká krouťák naftového motoru. Na stranu druhou cesty budou max 10 000km/rok, ale zase dostatečně dlouhé (min. 60km na zátah). Nevím, jestli by v tomto případě naftový motor zbytečně netrpěl.
Co se podmínek týče, tak potřebuji následující.
Dostatečný výkon, aby utáhl přepravák na 2 koně - s mými cvalíky by to bylo kolem 2,5t na kouli.
4x4 - většinou do lehčího terénu, ale když zaprší, tak by byl problém.
(bohužel) automat - S autem bude jezdit i ženuška a ta si bohužel s fofrklackem moc nezadá. Jinak nemáte někdo zkušenosti, co říká automat na 2,5t vozíky? Nemají s tím problémy?
Cenu si představuji tak kolem 100-150 000 Kč. Nechci do toho zatím vkládat moc, musím expandovat na důležitějších místech a taky nečekám, že nám auto vydrží dlouho - max 3-4 roky a potom už snad bude na něco lepšího.
Když si to po sobě přečítám, tak mně hned napadá AMERIKA! , ale třeba mně nadchne i něco jiného, jen to neznám
Jeep Grand Cherokee (nebude 4,7i V8 zbytečně moc výkonné a žravé?). Ještě mají i naftové motory, ale dá se jim věřit?
Chevrolet Traiblazer 4.2i
Mitsubishi Outlander 2.4i
Mitsubischi Pajero 3.0 V6
Bohužel v tomto segmentu aut jsem opravdu panic a zkušenosti mám jen od známého ze závodů a jeho Fordu F-150 2010 4.6 V8, který už je na mně i moc veliký, ale hlavně drahý.