Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od charger »

Je mladý - Swift Sport a bude nadšený. Oproti Pandě je to na dálnici luxusní koráb :D
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16371
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od pavproch »

taxem fčíl jentakcvičně konfignul tu fobiju.... 354 vč. DPH, čili pár stokorun pod limitem.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5483
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od M.Z. »

No vidíš, nakonec ještě vyděláš.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27054
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od řidičBOB »

charger: kritizovat podvozek F3 jako nudný a špatný a doporučovat Rapida? No nevím, nevím...
BTW: nemá náhodou F3 a new Ibiza stejnou podvozkovou platformu?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2551
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od Vrooom »

A mladej chce ktery, fobiju nebo golfa?
Uživatelský avatar
bambus
Pan Řidič
Příspěvky: 270
Registrován: pát 09 zář 11:26
Bydliště: <>

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od bambus »

Já jen doplním, že i Fóbie umí mít plně deaktivovatelné ESP a stop start se dá odstavit natrvalo. Je to otázkou nakódování za pár peněz. Na záruku to pochopitelně nemá vliv.

Aktuálně jsem přesedlal ze splašené zafiry tourer do Fabie v combi 1.2 TSi 90k a až na chybějících 80k a trochu výbavy se mi s ní jezdí líp. Není tak zábavná jako Clio III, ale celkově je podvozek vhodnější na naše kanáldekly a retardéry. V čem škodovka vede s velkým náskokem je sladění spojky a plynu, na turbomotor jsou reakce překvapivě rychlé. Sedačky (základní) mi přijdou pohodlnější, než v Octavii III (opět základ).
Co se ale moc nepovedlo je poloha řadičky, je prostě moc nízko i když mám sedačku úplně dole a se svými 181 cm sedím spíš blíže volantu než bývá obvyklé. Hodně nasírací je taky (sklopná) loketní opěrka přes kterou se nedá pořádně dostat k zámkům bezp. pásů a ruční brzdě.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1875
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od Zajda »

S Fabií jsem nejel, ale nevěřím, že bude tak natěšená do zatáček, ovladatelná plynem, nebo že dá řidiči tak dobře vědět, co se pod ním děje. Swift Sport mi přišel podvozkově jako vyspělejší Favorit, což je největší poklona, které jsem schopen :-) Ale zase to nastavení není blbuvzdorné. Je pravda, že motor reagoval v nízkých otáčkách na plyn poněkud podivně, ale neměl jsem zas tak moc času to zkoumat. Podstatné pro mě bylo, že na to jak krátká byla projížďka, auto mi okamžitě sedlo, což se mi moc často nestává. Hint - 17" kola mají poněkud obskurní rozměr pneu, který vyrábí snad jen Continental.
《》
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od charger »

řidičBOB píše:charger: kritizovat podvozek F3 jako nudný a špatný a doporučovat Rapida? No nevím, nevím...
BTW: nemá náhodou F3 a new Ibiza stejnou podvozkovou platformu?
S oběma auty jsem najel několik tisíc km v různých verzích a Rapid podle mě funguje líp, ostatně viz videa PJandy z dlouhodobého testu. Podvozek Fabie určitě není špatný, ale je prostě naladěný do komfortu, do zatáček se autu vážně moc nechce a preferuje spíše houpavý styl jízdy. Ibiza je v tomhle ohledu naladěná výrazně lépe a přitom po faceliftu je i tišší a pohodlnější.

Ad Bambus: Pokud se dá nastavit deaktivování stabilizace tlačítkem a úplně vypnout S/S, tak to je super.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od d1.8t »

Tak jsem jezdil s uplně jinou Fabií. Tenhle popis mi sedí na novou i20.
RWD
Uživatelský avatar
bambus
Pan Řidič
Příspěvky: 270
Registrován: pát 09 zář 11:26
Bydliště: <>

Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné

Příspěvek od bambus »

charger píše: Ad Bambus: Pokud se dá nastavit deaktivování stabilizace tlačítkem a úplně vypnout S/S, tak to je super.
Snad nebude vadit link na jiné fórum.
Naposledy upravil(a) bambus dne sob 01 srp 00:08, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět