Má zkušenost s jistými autobazary

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Random
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: ned 12 dub 10:10

Má zkušenost s jistými autobazary

Příspěvek od Random »

S odstupem času bych se rád zmínil o mé osobní zkušenosti s nejmenovanými autobazary, které se chlubí velikostí největší a druhý největší. Měl jsem na prodej auto, které jsem chtěl vyměnit za jiné. Předem zmiňuju, že nejsem žádný servisní technik a o auta se zajímám asi jako každý chlap. Vybral jsem si značku, model, palivo i výbavu a hledal jsem na internetu (rok 2005 a výš, cena max. 150.000,-Kč). Bylo jich opravdu jak šafránu. Přesto jsem našel dvě auta. Jedno v prvním autobazaru a druhé v druhém autobazaru. Obě vykupují auta, tak jsem si řekl, že to své tak zkusím nabídnout. Přijel jsem do prvního a tam na mé auto koukli (dost zběžně), projeli kolem bloku a řekli cenu. Během čekání na cenu jsem sledoval na výkupu podobný styl prohlédnutí jiných zájemců o výkup. Napadlo mne, jestli takto prohlíží všechny auta..tedy dost zběžně..jaké vraky tam asi musí mít. Cenu, kterou mi řekli byla opravdu odlišná od mé představy, ale s tím jsem počítal. Nechal jsem si přivést mnou vybrané auto. Vypadalo pěkně, servisní kniha nějakou dobu vedena. První co mě trefilo, bylo to, že auto bylo po firmě. Když vím, že na firmách jezdí s autem každý kdo má ruce a nohy a taky se podle toho k tomu chová, jsem si říkal, že to nebude ideál. Ale dal jsem tomu šanci. Jelo pěkně, chovalo se na silnici bez problémů. Chtěl jsem se pak podívat na spodek. Po zdvižení na rampě, jsem uviděl rozlámané plasty pod motorem a jako laik jsem ihned poznal, že byla vařená nápravnice. Oznámil jsem to prodejci, že to bylo jistě bourané, ten mi jen suše odpověděl, že o tom nic neví. Jelikož nic dalšího neměli, rozloučil jsem se a jel do druhého bazaru. Tam prohlídka mého vozu byla již opravdu důkladná. Měření laku, kontrola všeho možného...Nic méně nabídnutá cena byla stejná. Jak říkám, počítal jsem s tím.