Jake vybrat "GT" pro 4

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
vaard3n
Spolujezdec
Příspěvky: 8
Registrován: pát 11 črc 13:29

Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od vaard3n »

Dobrý den,dosluhuje mi můj Citroen C5 1.6 HDi první generace a tak se poohlížím po novém vozidle, s jehož výběrem bych se zde chtěl poradit.

Účel vozidla: do práce jezdím na kole/tramvají, vozidlo tedy používám v podstatě pouze o víkendech / na výjimečné služební cesty, provoz je převážně po dálnicích. Sportovní ambice nemám, na to si jednou ročně něco zábavného půjčuji. Chci co nejpohodlnější a na palubě nějtišší (včetně 140km/h na dálnici) vozidlo pro 4 cestující - proto je v nadpisu "GT" - velmi mi seděl půjčený Mustang 4.0l V6 2010, co se jeho chování týkalo, ale raději bych měl i zadní dvěře. Čím větší tím lepší, parkovat s tím ve městě skoro nebudu, ale SUV/MPV nechci, ale na druhou stranu BMW 3 Coupe je na můj vkus zase až moc ležící na silnici a se 195cm se do toho hloupě nastupuje.

Podmínky:
- cena: ideálně 800, nebráním se jetým vozům
- nájezd: 20 tisíc ročně
- životnost: rád si ho zas nechám 10 let, bude-li spolehlivě sloužit
- motor: odhadem 2-3l benzín, který na dálnici bude ještě v relativně klidných otáčkách? Spotřeba do 10l je ok.
- výbava: nutně automat, tempomat, klimatizace, nic dalšího asi nepotřebuji...

Co mne tedy napadlo? Chrysler 300C, BMW 5GT, ale po čem dalším se podívat?

Předem moc děkuji za odpovědi.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od mmira »

Mercedes Benz CLS 350 CGI prvni generace poFL
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
retron
Letec
Příspěvky: 1385
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od retron »

Maserati Quattroporte nebo GranTurismo ikdyž to už je asi mimo limit
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16360
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od pavproch »

imho R-classe 320
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
racer
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pon 12 lis 19:30

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od racer »

Tak z amerik je na světě Dodge Charger, a pak mě napadá Jaguar XF?
vaard3n
Spolujezdec
Příspěvky: 8
Registrován: pát 11 črc 13:29

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od vaard3n »

Maserati určitě ne, očekával bych příliš drahý servis a příliš sportovního chování. R už je zas trochu MPV, ale zaujalo mne, že i vzadu může mít jen dvě pohodlná sedadla, to není špatné, takže na něj se asi půjdu někam podívat.

Na Chargera bych se také rád podíval naživo, ale zrovna CLS první generace mi přijde dost ošklivé a druhá generace je zatím drahá, i když designově fakt paráda!

Co třeba Superb V6 či Audi A6, co o nich soudíte?
dali
Autoškolák
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 13 úno 13:16

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od dali »

Co třeba Lexus GS? Ticho a pohodlí k Lexusům patří odjakživa.
PetrL
Řidič začátečník
Příspěvky: 162
Registrován: pon 10 pro 15:32

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od PetrL »

no rozptyl aut charakterizující "GT" je v tomto vlákně značný :-D
za mě VW CC, A5 Sportback nebo klidně i A7 (ale tam bude servis v závratných výškách).
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od quasimoto »

Kludne ten Lexus, kvoli priestoru ale minimalne GS.

Ked chces pohodlie a ticho tak ani vacsina nemeckych aut strednej triedy nesklame, ani taky Passat, CC, A4/A5, MB C....

Minule som skusal aktualnny C5 a to auto ma sklamalo, ovela menej komfortne ako napr Passat (nie podvozkom, ale ovladanim a nutnymi korekciami a pod...).

Ak chces ticho a dobru spotrebu pri 140 kmh, kazdopadne vezmi preplnany motor, s automatom bez sportovych ambicii kludne aj diesel. U atmosfery to chce vyskusat ake budu otacky a hluk pri 140 kmh (u 6-valcov by problem nemal byt)
vaard3n
Spolujezdec
Příspěvky: 8
Registrován: pát 11 črc 13:29

Re: Jake vybrat "GT" pro 4

Příspěvek od vaard3n »

Radsi bych benzin kvuli udrzbe, preci jen uz vim, co vsechno se na HDi muze rozsypat... Turbobenzin ale mozna neni spatna varianta, mohl by byt pri 130 v relativne slusnych otackach a nehucet, nebo alespon tot ma zkusenost s Audi A5 2,0 TFSI, ktera je aktualnim favoritem, jen v ni jeste musim otestovat mista vzadu, kde preci jen tak obcas sedim (dvojkou je z tohoto duvodu Superb v zaloze), u Lexusu bych se bal pohonu zadni napravy a jeho male rozsirenosti.
Odpovědět