Čo dalej po E46?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od mmira »

nezkusime to priste taky tak? :D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5482
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od M.Z. »

Počítám s tím :(|)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od mmira »

a pocitas i s naslednou platbou za nabourana svodidla, odtah a opravu auta? :-D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Tak az na toho 400k prcka nasetrim, tak vam ho na jedno take kolecko poziciam ;))

PS: Pritulka mi ho schvalila :D

Taktiez podla vsetkych ostatnych statistik je to vhodne auto...
VW (Astmatik) Passat - BMW 325i - BMW M5
Motor: R4 - R6 - V8
Rok.v. : 2002 - 2001 - 2000
Km pri nakupe: 330tis - 220 tis - 110 tis
Spotreba : 6 - 9 - 12
Vykon : 100 - 200 - 400
:P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Hallelujah!!! Konecne...po troch rokoch ten motor funguje jak by mal, ziadne kolisanie otacok, presna ovladatelnost plynom a tie medziplyny... :ymparty:

Po vymenenom deravom sani, tesneni pod ventildeklom, vanos tesneni, svieckach, 2x lambe pred katom, olejovom separatore s komplet hadickami, odkarbonovani millerom, vycisteni skrtiacej, vycisteni volnobezneho ventilu, a pravidelnym resetovanim plynoveho pedala, sa motor vzdy javil o nieco lepsie, citatelnejsie, niekedy mal dokonca svoj den a fungoval bez jedineho zaskytu, ale nakoniec az dnes (a snad uz natrvalo) sa problem vyriesil...stacilo len nahrat najnovsi SW do riadiacej jednotky - bola tam este origo verzia z fabriky :-w

Proste som sa do neho znovu trosku zamiloval :ymblushing:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Waw...tak ta bola slusna mnamka, tu bych si dal teda lubit :x
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a

PS: V tom vlakne su tiez slusne uzitocne info :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Snowman000 »

Tohoto bavoraka uz som niekde videl :-? ;;)
http://www.bmwklub.sk/predaj-auta-bmw/p ... 08863.html
Ak by niekto mal zaujem nahodou...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od jancsi »

Snowman000: skoda, ze ide do sveta. To nadsenie po kupe si dodnes pamatam.
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Snowman000 »

Neutocte mi na city!!!
Prave dnes ho stahujem z vychodu na zapad (viacmenej ako vylet), posledneho polroka tu bol na lieceni (vid opravy) a ano presne to nadsenie zazivam, z BJ do KE som dosiel so spotrebou 7.1, na tych tankoromoch to je furt dostatocne pohodlne, zaroven v zakrutach akcne a vykonu akurat aby som sa nemusel kilometer dopredu chystat na predbehnutie, no a potom je tu lahodny zvuk R6...proste presne to co som na nom vzdy zboznoval a preco je to dokonale hlavne/jedine/rodinne auto!
Zaroven je to dovod preco som si ho nikdy nemohol uzit naplno len pre zabavu a servisne je to stale drahe kedze BMW...stale je to len obyc sedan a na okruhu by zbytocne len trpel. A zaroven pritulka na nom jazdit nechce, co ju chapem.

Vysla nam z toho jednoducho kombinacia Yeti + MX-5 - Yeti je dostatocne maly do mesta, dostatocne velky pre nas malych, presiel dizajnovvou komisiou, na tankodromy sprehladom, servis zabezpeceny a hlavne pritulka ho chce. No a tym sa otvara priestor na nieco jednoucelove, zabavne a len a len moje!!! :D

Kazdopadne stale je tu sanca ze MX-5ka mi neucaruje (zatial som v nej iba sedel) alebo sa nepreda ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od jarka »

A jakou miatku máš v merku (kterou generaci)? Vůbec bych se nebál, že tě nechytí za srdce :) . Když jsem vybíral já, tak mi kámoš říkal jeden pěkný argument, že přece nemůžou být všichni motorističtí novináři idioti a být nadšený z něčeho co je shit :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět