Corolla nebo Auris Touring Sports

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Corolla nebo Auris Touring Sports

Příspěvekod Stepan » čtv 28 pro 17:16

Chápu to správně, že kámoš nabídl 8tis. slevu z ceníkovky? U Škodovky? To nebude moc dobrej kámoš ;)

A ta Toyoťácká 1.6 je opravdu líná až za hrob. Jel jsem ji v Aurisu a oproti 1.2TSI ve Fabii se těžce nejelo. A rozhodně to nežralo o tolik míň než o kolik to míň jelo.
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1369
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Corolla nebo Auris Touring Sports

Příspěvekod ctrl_j » čtv 28 pro 17:28

Ctyri roky stary problem bych uz asi neresil…
alinor dne 18/11/2013, 8:42 AM píše:Zdravím, rád bych si vyslechl vaše poznámky k výběru auta.
ALinor
My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2101
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Corolla nebo Auris Touring Sports

Příspěvekod Lotty » čtv 28 pro 17:50

Nemám Toyotu, ale vždycky jsem měl jen sedan. Děti jsou od sebe přes 5 let, takže 2 kočárky jsme nikdy nepotřebovali převážet a také jsme nepotřebovali tahat spousty haraburdí o víkendu mezi panelákem a chalupou. Ani když "jsme stavěli", neměl jsem problém. Mám VW Bora od r. 2001 a nikdy jsem nepocítil potřebu kombíku, ve kterém bych jednou za měsíc nebo i méně často převezl něco velkého a zbytek doby bych převážel jen vzduch. Větší požadavky na přepravu materiálu vyřeší přívěs - písek nebo dřevo v kombíku taky nebudete převážet. Kufr mám cca 455 litrů a oceňuji na něm hlavně plochu, o výšku zas tak moc nejde. Bohužel - dnes je sedanů v nižší střední třídě málo: Jen Corolla, Mazda 3, už letitý Lancer a nově Civic, Subaru zřejmě podlehlo hatchbackománii a Impreza už podruhé není sedan; a navíc jen s automatem Lineartronic (s plynulou změnou převodu; bezestupňový je nesprávné, protože převodů je naopak nekonečně mnoho v daném rozpětí), který sráží dynamiku atmosférického dvoulitru. Z evropských značek nic: Nový VW Jetta pro Evropu nebude, Astra ani Focus už se nevyrábějí a Fiat Tipo nebo Peugeot 301 nepočítám - jsou to zastaralé, nevybavené a motoricky slabé levné vozy. Ten, kdy vymyslel, že sedan je pro důchodce, je bezmozek. Kdybych byl důchodce, pak si spíš koupím hatchback, protože budu mít menší přepravní nároky. Takže nyní spíš uvažuju o SUV 4x4 s ohledem na bydliště, potřeby a že to už bude moje poslední auto.
Lotty
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 28 pro 17:27

Re: Corolla nebo Auris Touring Sports

Příspěvekod framich » čtv 28 pro 19:19

jo jo...tsi.....nikdy
framich
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 28 pro 14:59

Re: Corolla nebo Auris Touring Sports

Příspěvekod framich » čtv 28 pro 19:23

všechno je to o tom naučit se v tom jezdit....nic víc.
je to samozřejmě jasný uplně všem co jezdi s ruznýmy auty že atmosféra je jiná....
framich
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 28 pro 14:59

Re: Corolla nebo Auris Touring Sports

Příspěvekod V12 » pon 08 led 07:31

Zviezol som sa v Corolle 1.6 ValveMatic 97kW aj s manualom, aj s automatom. S manualom katastrofa prvej triedy, lenochod, slabota, nemohucnost v kopcoch, radil som castejsie, nez v S105L, s ktorou som kedysi zacinal. Dovod nie je mizerny motor, ale prevody natiahnute na nekonecno - trojka takmer 160, stvorka skoro dvesto, sestka az kdesi k 260. To su prevody k turbomotoru s 300 Nm, nie dychavicnej atmosfere so 160 Nm az kdesi v 4400 otackach, kam sa najprv horko-tazko musi dopracovat. To auto slo iba do trojky, stvorka nemastna neslana, patka a sestka len na paradu a dialnicu na udrziavanie rychlosti, aj to v dlhsich stupaniach treba podradit, inak 130 neudrzi. 47kW HTP jazdilo lepsie, ako tato 97kW nadhera.
O tyzden ci dva neskor sa mi podarilo soferovat Corollku s CVT. To bolo uplne ine kafe, 132 konickov uz bolo citit pekne, stacilo zadupnut do podlahy a auto vystartovalo kopec nekopec - logika CVT ihned posielala motor k 6000 otackam. Kopce neboli ziadny problem, len ten neobvykly zvukovy prejav, ked auto drzalo rychlost, ale zvuk motora sa menil. To iste platilo aj o akceleracii - motor hucal stale rovnako, ale auto plynulo zrychlovalo. Velmi neobvykle, ale efektivne. Pokial to clovek kupi ako nove, preco nie, ten CVT automat snad do konca zaruky vydrzi, potom to treba predat skor, nez klakne...
V12
Autoškolák
 
Příspěvky: 63
Registrován: pon 19 říj 12:26

Předchozí

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků