Daddys daily sportcar
Re: Daddys daily sportcar
Na fb si teď někdo stěžoval, že se to houpe a nebrzdi. Ke sportovnu to má údajně velmi daleko. Neposoudim, nejel jsem.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Daddys daily sportcar
Ja ridil jen V6 a to bylo nejvetsi zklamani v automobilovem zivote ever. Necekal jsem moc, ale dostal 100x méně.
2.9T RWD
Re: Daddys daily sportcar
Pokud to není nějaká limitka, tak ameriky vesměs moc neuspokojí nadšeného řidiče, jsou to prostě musclecars s krásným zvukem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Daddys daily sportcar
Corvette.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 14 črc 21:56
Re: Daddys daily sportcar
No ten Stinger asi stejně padá v kia řekli že končí výrobu kvůli emisím či co. mají jen pár posl skladem.
asi zatím zůstanu u Mercedes C a počkám si
asi zatím zůstanu u Mercedes C a počkám si
Re: Daddys daily sportcar
Bmw M440i ?
Jinak kdyby byly peníze tak Porsche Panamera. Ale do 2mil by byl tak 2018 rok a najeto kolem 70tis km...Je to jiná liga.
Jinak kdyby byly peníze tak Porsche Panamera. Ale do 2mil by byl tak 2018 rok a najeto kolem 70tis km...Je to jiná liga.
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Daddys daily sportcar
M2C jsem měl v manuálu a na daily to bylo na mě moc tvrdý a ten manuál mě štval. Kdybych to měl jako víkendovku, tak bych určitě neměnil. Možná i ten podvozek bych překousl na daily, kdyby to byl automat.
RS3 je podvozkově skvělá - umí být fakt pohodlná, jezdit za 7,5L, naopak když tomu člověk šlápne, tak je to paráda. Jen samozřejmě ten zvuk tomu chybí, ale dokud sem nedal na m2c remus, tak to taky byla bída.
Jinak mi ta rs3 připomíná m135i, kterou jsem měl dřív.
Re: Daddys daily sportcar
Jen nevěřícně kroutím hlavou nad stížnostmi na neakceptovatelný podvozek M2 pro denní ježdění. První co bylo, tak jsem dal sportovní podvozek Bilstein B16 a nikdy mi to nepřišlo přehnaně tvrdé.
Naopak, dnes když jedu v M2, tak mám pocit, že řídím nějaký obtížně ovladatelný houpavý parník s kormidlem, docela se mi zdeformovaly priority
Naopak, dnes když jedu v M2, tak mám pocit, že řídím nějaký obtížně ovladatelný houpavý parník s kormidlem, docela se mi zdeformovaly priority
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3