Jaguar a dalsi britske zverstvo
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
neska sem už podruhé zahlíd na cestách ostravský dvoubarevný RR Ghost 200EX (krásná značka xTy 3333)... je to kráva jaxfiňa, ale kuwa noblesní.... dojel sem ho na D47 u Holomóca asi kilošede, předjel, zařadil se před něj, pak to udělalo jen šššššššššš a byl vpryč.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
před chvílou sem sešel z kopca dolů do kněhyň ke skokanovi na basufku (bo pindicu bá furt ešče kolega s polámaným skautem - zítra by už ale měl brmbrmrbrm...) a jak čekám na zastávce tak od zavadilyk bylo něco slyšet.... pak aji vidět...
aston martin vanquish volante(šedočerná metla).... a moc sa s tím nesrááál.... ty woe, to byl zvuk...
což mě vede k myšlénce, že hned jak fčíl dopiju kafe, tak du větrat....
aston martin vanquish volante(šedočerná metla).... a moc sa s tím nesrááál.... ty woe, to byl zvuk...
což mě vede k myšlénce, že hned jak fčíl dopiju kafe, tak du větrat....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
a bylo to kabrio, že? stál před šumnou, díval jsem se na něj, pěkné to bylo
Pravda vyděsí
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
To ja zase videl cerstvo cerstve Mini 5D (no skor Maxi)...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
@brus: jo, kábrio...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Ahoj, jakožto nově příchozí (ne tak co do samotného čtení Autofóra) zdravím všechny zdejší přispěvatele.
V posledních letech mě nic nezaujalo (na papíru) tak, jako nový Jaguar XE, a to zejména vzhledem k pozadí celého vzniku a profilaci auta – konkurovat 3er, pokud možno být lepší v tom, o čem si Jaguar myslí, že BMW v daném ohledu rezignovalo / slevilo z původních hodnot ze škatulky „radost z jízdy“.
http://www.cnet.com/news/with-accessibl ... n-as-bmws/
http://www.carbuyer.com.sg/news/398-jag ... ies-killer
V současné chvíli se auto představuje na pařížském autosalonu a minimálně z pohledu parametrů má nakročeno stát se dobrým konkurentem pro 3er, což samo o sobě mi (jakožto řidiči 3er a současně vyznavateli jeho vlastností) připadá skvělé, pokud Mnichovským bude někdo šlapat na paty v kategorii středně malého prémiového sedanu orientovaného primárně na řidiče).
Výběr pozitivních aspektů:
- klasická koncepce – motor vpředu, pohod zadních kol
- rozměry (na úrovní současné 3er, výška o 13mm nižší)
- hmotnost – díky masivnímu použití hliníku 1,474kg (ve verzi 3.0 V6 XE S), cca o 100kg méně než 3er (ve srovnatelné verzi 335i)
- manuální převodovka ZF (speciálně pro XE)
- zajímavá nabídka motorů – nejzajímavější asi kompresorem přeplňovaný šestiválec 3.0 V6 z X-Type (250 kW, 450 N.m)
- konkurenční cena (u základních čtyřválcových verzí by cena měla být někde lehce přes 1 mil.)
Jakožto negativní by se dala označit přítomnost elektricky asistovaného posilovače řízení, což se bohužel stává standartem.
Co asi zatím zřejmé není (a tímto, pokud by někdo věděl, prosím o doplnění):
- rozložení hmotnosti mezi nápravami
- s jakými motory bude k dispozici manuální převodovka
- a samozřejmě to nejdůležitější, jak „to jezdí“ .. (takový malý apel na redaktory, byť zatím předčasný)
V posledních letech mě nic nezaujalo (na papíru) tak, jako nový Jaguar XE, a to zejména vzhledem k pozadí celého vzniku a profilaci auta – konkurovat 3er, pokud možno být lepší v tom, o čem si Jaguar myslí, že BMW v daném ohledu rezignovalo / slevilo z původních hodnot ze škatulky „radost z jízdy“.
http://www.cnet.com/news/with-accessibl ... n-as-bmws/
http://www.carbuyer.com.sg/news/398-jag ... ies-killer
V současné chvíli se auto představuje na pařížském autosalonu a minimálně z pohledu parametrů má nakročeno stát se dobrým konkurentem pro 3er, což samo o sobě mi (jakožto řidiči 3er a současně vyznavateli jeho vlastností) připadá skvělé, pokud Mnichovským bude někdo šlapat na paty v kategorii středně malého prémiového sedanu orientovaného primárně na řidiče).
Výběr pozitivních aspektů:
- klasická koncepce – motor vpředu, pohod zadních kol
- rozměry (na úrovní současné 3er, výška o 13mm nižší)
- hmotnost – díky masivnímu použití hliníku 1,474kg (ve verzi 3.0 V6 XE S), cca o 100kg méně než 3er (ve srovnatelné verzi 335i)
- manuální převodovka ZF (speciálně pro XE)
- zajímavá nabídka motorů – nejzajímavější asi kompresorem přeplňovaný šestiválec 3.0 V6 z X-Type (250 kW, 450 N.m)
- konkurenční cena (u základních čtyřválcových verzí by cena měla být někde lehce přes 1 mil.)
Jakožto negativní by se dala označit přítomnost elektricky asistovaného posilovače řízení, což se bohužel stává standartem.
Co asi zatím zřejmé není (a tímto, pokud by někdo věděl, prosím o doplnění):
- rozložení hmotnosti mezi nápravami
- s jakými motory bude k dispozici manuální převodovka
- a samozřejmě to nejdůležitější, jak „to jezdí“ .. (takový malý apel na redaktory, byť zatím předčasný)
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
neska sem prvně v žvotě viděl live Aston Martin Lagonda
ač je to kráva tak.....
ač je to kráva tak.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
tak beru zpět, nebyla to Lagonda, bylo to Rapide S.... sem si myslel, že .... za jízdy v protisměru, budiž mi omluvou.... no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Však je to skoro stejný.
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
PP: Jeste, ze jel v protismeru, jinak bys ho urcite pozavodil No a kde jsi mel to stesti?
Mirek