Stránka 4 z 12

Re: Volvo

Napsal: pát 04 pro 08:15
od řidičBOB
ano - to je pravda...vrčí to a duní to více než by bylo v této cenovce zdravé...

Re: Volvo

Napsal: pát 04 pro 09:03
od oxik
Tak to je docela skoda, ale tak ona ani stara XC90 na tom s odhlucnenim nebyla vubec dobre, navic takova D5 s moc hybnout neumela..takze ve starych kolejich s novym designem

Re: Volvo

Napsal: pát 04 pro 09:10
od řidičBOB
na staré XC90 a dalších modelech, byla nejtragičtější stejně AT Geartronic :-( Ta uměla zabít potenciál motoru úplně dokonale.

Re: Volvo

Napsal: čtv 03 bře 19:32
od pavproch
XC90 (první gen) se čtyřma kulatýma laufama je ten V8 od Yamahy, že?¨

neska sem ho viděl na obchvatu OLM

Re: Volvo

Napsal: stř 09 bře 16:38
od řidičBOB
pokud to není dodo, tak V8...

Re: Volvo

Napsal: stř 09 bře 16:40
od pavproch
osm hrnků napříč, esli se nepletu.... #-o

Re: Volvo

Napsal: stř 09 bře 16:43
od řidičBOB
No, mezi náma - ono to bůchvíjak nejelo. Bylo to těžké a ukrutně to žralo. Vmax to mělo omezeno na 210kmh :-(
Volvo_50.jpg

Re: Volvo

Napsal: čtv 10 bře 06:20
od eLzyx
řidičBOB píše:Takže cca 2,5 mega bych opravdu raději utratil za Q7, kde bych dostal V6 a zpracování opravdu na vysoké úrovni.
to záleží na tom, co chceš. Jestli "masírku", tak Q7. Jestli co nejbezpečnější auto, tak XC90.
Q7 například nechrání místa na zadních sedačkách vysokopevnostní ocelí. XC90 ano.

Ale souhlas s tím, že ty motory jsou trága. Měl jsem půjčenou tu rádoby D5 a nejelo to úplně blbě, ale na to, že to byla vrcholná dieselová verze, tak nic moc.
A co se týče hlučnosti - mi to naopak přišlo až obtěžujícně tiché. Mám rád, když slyším motor.

PS: žádná "silnější D5" neexistuje. Dávají tam D4 a D5, přičemž číslo označuje "výkonnostní stupeň". Pokud by udělali silnější verzi, tak to bude D6.

Re: Volvo

Napsal: čtv 10 bře 06:29
od eLzyx
řidičBOB píše:No, mezi náma - ono to bůchvíjak nejelo. Bylo to těžké a ukrutně to žralo. Vmax to mělo omezeno na 210kmh :-(
ukrutně to žralo? A co čekáš? Že to bude jezdit za 4? Na V8 a takovou obludu to žralo, troufám si říci, málo. Město (Praha) za 16, mimo kolem 11-12 litrů. A že byla Vmax na 210? To je mimochodem o 20km/h víc jak např. minulá generace Mustangu V6 s AT. Na vyšší rychlost ta XC90 neměla brzdy. Heico umělo omezovač vypnout (za 1700eur), pak se ta masa železa dala rozpohybovat až na 240km/h tacho.
řidičBOB píše:na staré XC90 a dalších modelech, byla nejtragičtější stejně AT Geartronic :-( Ta uměla zabít potenciál motoru úplně dokonale.
Volva nejsou sportovní auta, HDM převodovka k jejich charakteru sedí. Těžko čekat reakce dvojspojky.
Souhlasím s tím, že to ten automat uměl zabít. S manuálem se ty motory chovají úplně jinak (myšleno obecně všechny motory, V8 s manuálem nebyla)

Re: Volvo

Napsal: čtv 10 bře 09:08
od oxik
Tiche? To snad nemuzes myslet vazne.. ten motor (D5) na dalnici tak debilne rve + k tomu neskutecne spatne odhlucnenej interier.. no delsi cesta po dalnici limit+20 neni moc prijemna. D5 na dovolenou zrala 11-13l podle toho, jestli na strese byly kola nebo ne. Na delsi trase bych cekal neco pod 10l bez kol.. jinak xc90 nemuzu hanit, tohle me na ni stvalo nejvic, jinak to bylo prijemne auto, nez se s tim vjelo na polnacku nebo do lesa :D